Annons

Vilken kamera skall jag köpa?

Produkter
(logga in för att koppla)

DzZz

Medlem
Tjenare, Jag är sugen på en ny kamera och undrar vad ni tycker om dom jag har kollat ut, Jag är nybörjare och vill ha en enkel kamera med ganska mycket funtioner. Jag kommer ta mycket rörliga bilder på cykling och liknande saker. Kommer använda kameran ganska mycket och vill ha bra batteri tid.

Dom två kameror ja har sett är:

Nr 1,http://hemelektronik.compricer.se/420252

Nr 2,http://hemelektronik.compricer.se/96426

Vilka funtioner har den ena som inte den andra har?
Vilken tycker ni är bra / har bra funktioner.

// Daniel
 
Köp en begad analog systemkamera istället. Sega hopplösa kameror bägge två i jämförelse med en analog som du får nästan gratis på tradera.

Fotar du mindre än 50 rullar per år så fundera inte ens på en digital i dagsläget om du inte tänker roa dig med internet och snapshots av polarna och div.
 
StefanA skrev:
Köp en begad analog systemkamera istället. Sega hopplösa kameror bägge två i jämförelse med en analog som du får nästan gratis på tradera.

Fotar du mindre än 50 rullar per år så fundera inte ens på en digital i dagsläget om du inte tänker roa dig med internet och snapshots av polarna och div.

Nej jag vill ha en digital och farsan får bra pris på båda dom jag har skickat..

Jag kommer ta mycket bilder.
 
En D70s har dom extrapris på nu för den är så gammal (=. Panasonic skulle jag valt. Kodak har jag hört är sämre på digitalt. Synd att folk inte fattar att dom blir lurade.
 
DzZz skrev:
Nej jag vill ha en digital och farsan får bra pris på båda dom jag har skickat..

Jag kommer ta mycket bilder.