Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken bilmodell?

Produkter
(logga in för att koppla)

Cheva är det inte (det enda gemensamt är att båda använt namnet Suburban) men du kammar hem det med Plymouth. Den är en 52'a men skillnaden mot 51 är minimal (text på framskärm och emblem på huv, som visst skalats bort på just detta ex). Just denna är föresten ingen Suburban utan en Savoy, dock samma kaross, bara olika utsmyckning. Modellen står föresten rätt högt på listan som potentiell firmabil för fotoresor... Du har bollen!
 

Bilagor

  • Savoy.jpg
    Savoy.jpg
    21.2 KB · Visningar: 1,388
OK, jag hade en bil färdig att posta, men såg att den något speciella Chrysler 300 Hurst'n nyligen hade förekommit här, får bli något annat.

Kan du förresten visa hela bilden på Hurst'n RPW? Mitt foto av den såg inte 100% ut som den Stefan lade upp (mindre främre positionsljus, kom den i olika versioner trots en begränsad upplaga på bara 485 st?)

Mitt bidrag:
 

Bilagor

  • ajabaja.jpg
    ajabaja.jpg
    12.3 KB · Visningar: 1,044
Senast ändrad:
OK, jag hade en bil färdig att posta, men såg att den något speciella Chrysler 300 Hurst'n nyligen hade förekommit här, får bli något annat.

Kan du förresten visa hela bilden på Hurst'n RPW? Mitt foto av den såg inte 100% ut som den Stefan lade upp (mindre främre positionsljus, kom den i olika versioner trots en begränsad upplaga på bara 485 st?)

Mitt bidrag:

Här kommer 300'an...
Jag tror att de små sidomarkeringsljusen är original, men helt säker på att det inte fanns två modeller är jag inte.
 

Bilagor

  • 300.jpg
    300.jpg
    26.7 KB · Visningar: 1,036

Bilagor

  • 300_Hurst.jpg
    300_Hurst.jpg
    60.5 KB · Visningar: 1,244
Lite mer av samma...

Ingen som huggt på min första bild ännu, så här är lite till:
 

Bilagor

  • no_clue_here.jpg
    no_clue_here.jpg
    5.1 KB · Visningar: 1,019
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.