Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken bilmodell?
- Trådstartare afe
- Start datum
SteffeT
Avslutat medlemskap
wfrank
Aktiv medlem
Bravo Björn!
Ghia designade karossen. Den här från 1963.
/Stefan T
En skönhet, jag visste det!
BugEyes
Aktiv medlem
Jag vet inte om det var fusk eller om jag var smart men jag kikade på dina andra bilder här på Fotosidan och där finns ju den här Forden, he he.
Hur som helst så kommer här nästa bil till rakning:
/Stefan T
Jag fuskade med FIAT 1500 GT också, du gav mig svaret och får fundera på hur
Precis på samma sätt kan jag se vad ditt senaste bidrag föreställer för gammal fransman. Jag kan också med denna upptäckt lösa alla bilgåtor just du lagt i denna tråd
Senast ändrad:
BugEyes
Aktiv medlem
Jag kanske ska döpa bildfilerna lite annorlunda...
/Stefan T
Ja, om man högerklickar på dina bilder och väljer "spara som" så ser man det ursprungliga filnamnet.
LittleCapa
Aktiv medlem
BMC Mini, eller Hundkojan som den kallades i Sverige
BugEyes
Aktiv medlem
Jag ger upp denna, har kämpat som en tok hela dagen men kan inte knäcka den vare sig med kunskap, google eller knep.
Dina gåtor är lite väl svåra, har letat igenom hela internet utan framgång. Gångjärnen liknar den tidiga hundkojan men inte linjerna i den övre delen av dörren.
En ledtråd kanske?
Dina gåtor är lite väl svåra, har letat igenom hela internet utan framgång. Gångjärnen liknar den tidiga hundkojan men inte linjerna i den övre delen av dörren.
En ledtråd kanske?
Otten
Aktiv medlem
Inte konstigt att man gick bet på den!
Hur katten kom du på det? Det är ju inte ens ett bilmärke utan ett glasfiberkaross kit.
Är lite bilgalen så där...
SteffeT
Avslutat medlemskap
Ja du Per. Jag tycker jag har hyfsad koll på det här med kluriga bilar men den här var tuff. Ser ur att vara en ganska liten bil med en design som skulle kunna vara Pininfarina eller Bertone men ändå inte ett "fullblod"´typ Ferrari, Lamborghini, Bizzarini etc.
Jag letar vidare.
(det verkar som o du jobbar strax under mina kollegor på ESSA! Kul, vi har säkert gemensamma bekanta)
/Stefan T
Jag letar vidare.
(det verkar som o du jobbar strax under mina kollegor på ESSA! Kul, vi har säkert gemensamma bekanta)
/Stefan T
Otten
Aktiv medlem
Ja du Per. Jag tycker jag har hyfsad koll på det här med kluriga bilar men den här var tuff. Ser ur att vara en ganska liten bil med en design som skulle kunna vara Pininfarina eller Bertone men ändå inte ett "fullblod"´typ Ferrari, Lamborghini, Bizzarini etc.
Jag letar vidare.
/Stefan T
Kul att vi nog har gemensam bekanta, jag känner ju alla ATS mer eller mindre av dem som jobbar i tornet, betydligt färre på ATCC.
Söder om alperna skall Du leta efter tillverkare Men hjärtat är tysk sexa. 4,67 m lång, 180 bred, 1130 tomvikt så så liten är den inte.