Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken bilmodell?
- Trådstartare afe
- Start datum
SteffeT
Avslutat medlemskap
Bilagor
RPW
Aktiv medlem
Kan de va en ZIL ?
/Stefan T
Nix, fel kontinent...
RPW
Aktiv medlem
Då byter vi kontinent (ej att förväxla med kontinens)
/Stefan T
Mercury Cyclone 1968
RPW
Aktiv medlem
Jätterätt, fast årsmodellen är 1970.
/Stefan T
Tackar, då lägger jag in en svår...
Bilagor
SteffeT
Avslutat medlemskap
Det här var svårt.
Om det är en USA-bil så borde det vara 1959 eller strax därefter för det var först -59 som man flyttade ner lyktorna i nivå med grillen men å andra sidan så kan man på din bild skymta ett "horn" på stötfångaren och dessa försvann ju -59 så jag får inte ihop det. Om det inte är en USA-bil så vet jag inte vart jag ska vända mig...
HJÄÄÄÄÄLP!!!
/Stefan T
Om det är en USA-bil så borde det vara 1959 eller strax därefter för det var först -59 som man flyttade ner lyktorna i nivå med grillen men å andra sidan så kan man på din bild skymta ett "horn" på stötfångaren och dessa försvann ju -59 så jag får inte ihop det. Om det inte är en USA-bil så vet jag inte vart jag ska vända mig...
HJÄÄÄÄÄLP!!!
/Stefan T
RPW
Aktiv medlem
Det här var svårt.
HJÄÄÄÄÄLP!!!
/Stefan T
På sätt och vis är det en USA-bil, men ändå inte riktigt...
Skarpis
Aktiv medlem
På sätt och vis är det en USA-bil, men ändå inte riktigt...
...får heller inte riktigt ihop det även om det doftar svagt av solens rike från sextiotalet. Kan det vara en tidig Toyota eller Datsun, dessa började bygga bilar i USA relativt tidigt. Även Isuzu såldes i USA som Chevrolet.
LittleCapa
Aktiv medlem
1975 Datsun 160Y (Coupé)