Graylingman
Aktiv medlem
I går råkade jag vara på soptippen i Sunne, eller återvinningscentralen som det väl heter numera, när en brand bröt ut. Brandbilar, blåljus och alltihop så småningom. Tog en del bilder, ringde NWT och frågade om de var intresserade, vilket de ju var. Mailade ett par timmar senare in 7 bilder till dem med förhoppningen att de skulle köpa åtminstone en, och en var just vad de köpte. Jag funderade tills jag såg tidningen i morse en del på vilken av bilderna de valt, och jag blev väl kanske inte direkt förvånad, men ändå. De hade i alla fall inte valt någon av de bilder jag skulle valt om jag varit bildredaktör.
Nu till min fråga: De 7 bilderna har jag lagt upp i ett album under min profil. Vilken skulle du valt om just du varit bildredaktör? Motivera gärna varför du skulle valt just den bilden. (Eventuella värmlänningar kan väl nöja sig med att kommentera bilderna )
//Anders
Nu till min fråga: De 7 bilderna har jag lagt upp i ett album under min profil. Vilken skulle du valt om just du varit bildredaktör? Motivera gärna varför du skulle valt just den bilden. (Eventuella värmlänningar kan väl nöja sig med att kommentera bilderna )
//Anders