Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka verkstäder till Nikon?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonazz

Aktiv medlem
Nikon i Sverige påstod att det bara fanns två av Nikon auktoriserade verkstäder i Sverige, en i norra Stor-Stockholm och en på västkusten om jag inte minns fel. Stämmer det verkligen?

Finns det andra verkstäder som är lika bra men inte auktoriserade?
 
Hej lasse Fotoservice Salsjöboo är jättebra och snabba skickade upp en optik på måndagen hade tiibaka den på torsdag med post samma vecka
Mvh/Hans-Göran
 
Den verkstaden som skulle vara i Göteborg, vilken var det? Hittade ingen information om det på Nikons sida. Min kamera skickades från Göteborg (SP) till Nikon och vidare till Lasses Fotoservice för reparation. Jag har haft kontakt med en seriös verkstad i Göteborg som jag skulle kunna tänka mig att dom menar och det är AE-fotoservice http://www.ae-fotoservice.com/ Har haft lite med dom att göra och det är riktigt seriöst, bra och trevligt bemötande.

/c
 
Jag har bara varit inne och vänt på den GBG- Verkstan för ca 5år sedan så den kan ju vara borta förstås.

Låg lite avigt till har jag för mig men ändå mitt i smeten.
 
Ae fotosevice i göteborg har jag anlitat för rep av optik gör aldrig det mera fick skicka upp otiken till Lasse Kamera sevice Saltsjöboo de fixade till optiken Mvh/Hans-Göran
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.