Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
vidvinkelzoomtips till min nikon D1x
- Trådstartare magnusw
- Start datum
michap
Aktiv medlem
Kim: Tack för den upplysningen. Men så jäkla ljussvag är det ju inte. 3,5-4,5, precis som Nikkor 18-35.
Någon som har någon information om Sigma 12-24? Det lilla jag sett verkar inte övertygande... Bildkvalitetsmässigt menar jag. Annars så verkar det trevligt, HSM och hyfsat litet.
Men Ljussvag! ;-)
/Micha
Någon som har någon information om Sigma 12-24? Det lilla jag sett verkar inte övertygande... Bildkvalitetsmässigt menar jag. Annars så verkar det trevligt, HSM och hyfsat litet.
Men Ljussvag! ;-)
/Micha
sagan
Avslutat medlemskap
michap skrev:
Kim: Tack för den upplysningen. Men så jäkla ljussvag är det ju inte. 3,5-4,5, precis som Nikkor 18-35.
Ja, nikkorn är oxå ljussvag.
michap skrev:
Men Ljussvag! ;-)
Bedrövlig bildkvalitet och än mer ljussvag.
michap
Aktiv medlem
sagan skrev:
Ja, nikkorn är oxå ljussvag.
Bedrövlig bildkvalitet och än mer ljussvag.
Jaja, det får väl bli Sigma 15-30 för min del... Nikon 12-24 har jag *inte* råd med! ;-)
/Micha (tackar Kim och ber om ursäkt för intrånget i tråden)
michap
Aktiv medlem
sagan skrev:
Varför inte tamron/sigma 17-35 istället?
tystare AF (sigman helt tyst), mindre/lättare (särskilt tamrons), billigare och ljusstarkare.
Tja, varför inte... Nja, jag vill nog har mer vidvinkel. Helt enkelt...
Det bästa vore om Sigma kunde få ordning på sin 12-24!
/Micha