Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem vet vad!

Produkter
(logga in för att koppla)

StefanA

Aktiv medlem
Varför ska man se vem som tittat på ens profil och bilder? Nyfiken känner man sig när man ser, men jag drar mig för att kolla andra. En konstig funktion tycker jag, men ni andra kanske är vana vid det.

Snälla ta bort den funktionen tycker jag.

jag tror mest det är ett sätt att öka rörligheten på sidan. ett sätt att hitta fler bilder.

tycker det e rätt bra.

vill man själv inte synas eller göra avtryck så kan man välja det. tror jag.

Okej men inge rakt svar. Får väl finna mig. (d)
PS.
Kolla inte min profil.

Senast ändrad:
På sidan "Redigera din inställningar" kan välja att vara doldis,

"Doldis

Normal kan andra medlemmar se om du tittat på deras profil och bilder (dock ej vilka individuella bilder), och du kan se deras besök på dina bilder och profil. Man kan också se om du är inloggad för tillfället, och när du senast var inloggad. Om du ej vill delta så pass synligt i vårt nätverk av fotografer kan du stänga av dessa funktioner.
Vill du vara doldis?"

-Thomas

talthoff skrev:
På sidan "Redigera din inställningar" kan välja att vara doldis,

"Doldis

Normal kan andra medlemmar se om du tittat på deras profil och bilder (dock ej vilka individuella bilder), och du kan se deras besök på dina bilder och profil. Man kan också se om du är inloggad för tillfället, och när du senast var inloggad. Om du ej vill delta så pass synligt i vårt nätverk av fotografer kan du stänga av dessa funktioner.
Vill du vara doldis?"

-Thomas

Nej det verkar lite konstigt. Ok så funkar det här.

StefanA skrev:
Nej det verkar lite konstigt. Ok så funkar det här.

Jo visst men jag har inte så många. Än så länge. Svårt att välja och det bör väl vara sådana man inte vet är så bra. För kritik menar jag.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar