Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vem är ”Walle”?
- Trådstartare mipert
- Start datum
Olle
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=8244
Om du vill veta mer så kan du väl skicka ett mail till Walle.
Om du vill veta mer så kan du väl skicka ett mail till Walle.
Maverick
Aktiv medlem
Nupp, det är fel Walle. Walle finns inte kvar på sidan. Han kände sig för trakaserad och fick en del otrevliga mail tydligen.
Han heter iaf Walle Olsson och är fotograf i Stockholmsområdet tror jag. Tidigare hade han en sida som heter www.fotowalle.com men det är länge sedan jag såg att den fungerade.
Han laddade upp en del bilder av mycket stark erotisk form. Dvs han dolde inga könsorgan osv... Mycket trevliga bilder om du frågar mig. En hel del digitala influenser var det i dessa bilder.
Men femenistmaffian hade problem med att skilja på bild, motiv och innehåll och så blev det som det blev.
Mvh
Maverick
Han heter iaf Walle Olsson och är fotograf i Stockholmsområdet tror jag. Tidigare hade han en sida som heter www.fotowalle.com men det är länge sedan jag såg att den fungerade.
Han laddade upp en del bilder av mycket stark erotisk form. Dvs han dolde inga könsorgan osv... Mycket trevliga bilder om du frågar mig. En hel del digitala influenser var det i dessa bilder.
Men femenistmaffian hade problem med att skilja på bild, motiv och innehåll och så blev det som det blev.
Mvh
Maverick
Jöörgen
Guest
Visst var det Walle som tog bilden med de luddiga handklovarna och rumpan? Det är den enda Wallebilden som jag minns på rak arm... Den kändes ärlig och avskalad vilket kanske förklarar varför folk reagerade på handklovarna.
Nåja, man ska välja sina krig. Jag tror att Walle fick kriga mycket för sina bilder här på Fotosidan i förhållande till vad det gav honom i gengäld. Det är sorgligt när det blir så men jag hoppas att har hittat en mer förstående publik så att han fortsätter att utvecklas.
Nåja, man ska välja sina krig. Jag tror att Walle fick kriga mycket för sina bilder här på Fotosidan i förhållande till vad det gav honom i gengäld. Det är sorgligt när det blir så men jag hoppas att har hittat en mer förstående publik så att han fortsätter att utvecklas.
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
Jörgen skrev:
Visst var det Walle som tog bilden med de luddiga handklovarna och rumpan? Det är den enda Wallebilden som jag minns på rak arm... Den kändes ärlig och avskalad vilket kanske förklarar varför folk reagerade på handklovarna.
Nix, den bilden var det Niklas Wibom (kermodei) som tog.
lotelo
Aktiv medlem
Här är hans hemsida http://hem.passagen.se/waol9226/
Jöörgen
Guest
där ser man -- äras den som äras bör...NiklasF5 skrev:
Nix, den bilden var det Niklas Wibom (kermodei) som tog.
Fanns där någon Wallebild som man borde minnas?
mipert
Aktiv medlem
Jag fick tips om att kolla här:
www.pixelarea.com/1831
men inga bilder dock.
Nåväl, jag är inte så intresserad av erotica, men det var bra att få ett hum om vem en del pratar om.
www.pixelarea.com/1831
men inga bilder dock.
Nåväl, jag är inte så intresserad av erotica, men det var bra att få ett hum om vem en del pratar om.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Hmm... Jag hade för mig att det fanns ytterligare en Walle som blev utskälld för att han som proffsfotograf skrev en hel massa j**ligt elaka kommentarer.
Eller så hette han någonting annat...
Eller så hette han någonting annat...
Maverick
Aktiv medlem
Walle hade en blåtonad bild som visade intimsmycken på plats vill jag minnas. Det var väl en av många bilder som vart hårt kritiserade pga innehållet snarare än framställningen.
Angående hans kommentarer så vet jag inte hur han var. Han har alltid varit trevlig via mail iaf.
Mvh
Maverick
Angående hans kommentarer så vet jag inte hur han var. Han har alltid varit trevlig via mail iaf.
Mvh
Maverick
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Jag blandade nog ihop honom med någon annan...