Annons

Vem är ”Walle”?

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Ibland sitter man ju och läser inlägg, både nya och gamla.
Ett namn som dyker upp med jämna mellanrum är ”Walle”.
Jag undrar bara vem det är, det skulle göra det lättre för mig att hänga med och förstå en del inlägg.

Nupp, det är fel Walle. Walle finns inte kvar på sidan. Han kände sig för trakaserad och fick en del otrevliga mail tydligen.

Han heter iaf Walle Olsson och är fotograf i Stockholmsområdet tror jag. Tidigare hade han en sida som heter www.fotowalle.com men det är länge sedan jag såg att den fungerade.

Han laddade upp en del bilder av mycket stark erotisk form. Dvs han dolde inga könsorgan osv... Mycket trevliga bilder om du frågar mig. En hel del digitala influenser var det i dessa bilder.

Men femenistmaffian hade problem med att skilja på bild, motiv och innehåll och så blev det som det blev.

Mvh
Maverick

Visst var det Walle som tog bilden med de luddiga handklovarna och rumpan? Det är den enda Wallebilden som jag minns på rak arm... Den kändes ärlig och avskalad vilket kanske förklarar varför folk reagerade på handklovarna.

Nåja, man ska välja sina krig. Jag tror att Walle fick kriga mycket för sina bilder här på Fotosidan i förhållande till vad det gav honom i gengäld. Det är sorgligt när det blir så men jag hoppas att har hittat en mer förstående publik så att han fortsätter att utvecklas.

Jörgen skrev:
Visst var det Walle som tog bilden med de luddiga handklovarna och rumpan? Det är den enda Wallebilden som jag minns på rak arm... Den kändes ärlig och avskalad vilket kanske förklarar varför folk reagerade på handklovarna.

Nix, den bilden var det Niklas Wibom (kermodei) som tog. :)

Hmm... Jag hade för mig att det fanns ytterligare en Walle som blev utskälld för att han som proffsfotograf skrev en hel massa j**ligt elaka kommentarer.

Eller så hette han någonting annat...

Walle hade en blåtonad bild som visade intimsmycken på plats vill jag minnas. Det var väl en av många bilder som vart hårt kritiserade pga innehållet snarare än framställningen.

Angående hans kommentarer så vet jag inte hur han var. Han har alltid varit trevlig via mail iaf.

Mvh
Maverick

Hm..Ja...jag är också walle. Men jag har då inte tagit några intima bilder över huvud taget.
Jag visste inte att det fanns någon annan som verkligen hette walle. Mitt nickname kommer sig av mitt efternamn, Wallstenius. Mina kamrater har alltid kallat mig walle. Fråga Micro :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar