Annons

Vattentät kompakt beg?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kustbo

Aktiv medlem
Behöver lite tips igen om vad jag ska leta efter bland annonserna och tar gärna lite tips om funktion och kvalitet när Ni ändå är igång ;-)

Som rubriken säger så söker jag en vattentät lompaktare fabrikat eller modell är oväsentligt bara den är tät och lätthanterad, detta är viktigt då den ska med i kajaken och det är inte helt osannolikt att det blir ett eller annat bad i samband med kantring när jag är ute med den, behöver ingen värsting och den behöver bara klara bilder för webbpublicering så en beg med några år på nacken duger gott för detta.

Så föreslå någon kamera som kan ligga i jackfickan under mina kajakfisketurer och tål att bada med samt kan hanteras med en hand då det oftast blir fråga om att ta "trofebilder" på fiskarna jag fångar och jag måste ju göra det själv när jag är ensam.

Vore en lite fördel om den kan filma också så kan jag göra lite kul filmsnuttar på landning av fisk under ytan, dock inget krav men ett plus.

Om någon som har en lämplig kamera liggandes så säg till annars kom med fabrikat och modeller som jag kan leta efter bland annonserna.

Tack på förhand

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto