Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart vill ni efter Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)
puppetm skrev:
Finns alltid gymnastiksalen...
det funkar o sova där
Jo men man kan faktiskt ta Taxi till dom flesta ställena om man är den del, det kostar men det funkar ,)

ps.
Gustav. Hur trivs du med Niklas? ;)

Trivs aldeles ypperligt! Niclas är en meget trevlig prick! =)

/Gustaf

Ps.
Fick en chock när jag såg din kameraväska... en Canon 1Ds! Har du vunnit på lotto eller nåt!? Steike...

Gnurra skrev:
Trivs aldeles ypperligt! Niclas är en meget trevlig prick! =)

/Gustaf

Ps.
Fick en chock när jag såg din kameraväska... en Canon 1Ds! Har du vunnit på lotto eller nåt!? Steike...

Flott, du får hälsa,
funderar på att komma upp nån gång ,)

Vi kan ta det i mail istället ;) om du vill veta så bara maila, orkar inte maila först jobbigt :p

Scotland!

Gått och grunnat i många år på det resemålet. 500 spänn för biljetten kan jag leva med.....
Edinburgh och The Highlands drar en hel del, men det är väl som Jesper sa: Det är vackert överallt. Jag hänger gärna med!

Mats.

När?

När pratar ni om?
Har jag missat nått?
Vad är det frågan om?
Eller är det bara spånande?

*förvirrad*

Nu i november har jag ordnat gruppresor till Landsort. Du hittar en lång tråd om det i forum "Fotokompis"

Jag tyckte det var så kul så jag funderar på om man kan ordna en resa i vår oxå nånstans. Inget är ännu planerat kring ny resa, men det är viktigt att höra vad folk vill innan eventuell planering dras i gång ;)

Så ja... nu spånas det ;)

Aha, ok. Då är jag med. Tänker väl hålla mig halvintresserad på en hörna än så länge.
:)

Det blir Öland

Landsort är färdigplanerad och skall nu bara genomföras denna och nästkommande helger. Så nu kan jag börja ta tag i nått nytt.

Jag har grubblat och funderat och slutligen bestämt mig för att jag är beredd att organisera en resa till Öland i vår.

Jag väljer Öland av ett par skäl:
- Jag tycker det är kul att uppleva svensk natur
- Naturen på Öland är speciell
- Jag kan få hjälp med lokal information från medlemmar på fotosidan
- Jag har inte sån rutin på att ordna resor så att jag är beredd att dra ett "lass" utomlands själv.

Jag skapar en Ölandstråd i syftet att se hur stort intresset blir. Kolla efter den.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar