steve eilertsen
Aktiv medlem
kolla pricerunner.se å skriv in dad du vill ha så får du bästa pris med frakt från alla stora leverantörer på marknaden !!!!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
steve eilertsen skrev:
kolla pricerunner.se å skriv in dad du vill ha så får du bästa pris med frakt från alla stora leverantörer på marknaden !!!!
Jeppe skrev:
Nej, du får pris från de som betalar för att få vara med i urvalet
FILM) (Linkan71 skrev:
Skumt:-( Hur kan de få gå till sådär? Finns det inga söktjänster som är oberoende?
eon skrev:
Då skulle du som använder tjänsten få betala för att söka.
Och någon sådan sökmotor tror jag inte finns.
/Erik
aprikos skrev:
Tack! Det är många som rekommenderar Cyberphoto, så jag börjar känna att det kanske är värt det än att handla på nån välkänd kedja som man bara hör dåligt om! Mjo några hundra är ingen fara, men när alla tillbehör köpts så kan det ju bli mer än så om man alltid väljer ett dyrare alternativ!
Jag har funnit ett kit på Cyberphoto nu:
Canon EOS 400D + EF-S 18-55/3,5-5,6
inkl värdepaket:
Sigma 70-300/4-5,6 DG APO Super II
+ 2st Soligor UV 58mm
+ microfiberduk
+ 2GB TekQ Ultra-minne
+ väska Soligor Modell 109
Pris: 11.695kr
Är detta bra tillbehör? Har inte bra koll på objektiv, men vet att jag vill ha ett macro.
Ska jag inte ta detta då och köpa ett macro istället? Det kan ju vara väldigt bra med ett tele med... Men nu läser jag på Cyberphoto att det är som ett "fuskmacro" på detta men då heter det Sigma 70-300/4-5,6 DG APO zoom macro, men hittar inte detta Super II så jag antar att det är samma?=S
Är det väldigt bra att ha dessa UV filter eller klarar man sig helt utan?
Detta märket på minneskort har jag aldrig hört talas om, men någon som vet att de är bra? Vad behöver man för hastighet egentligen? Dessa var ca 12mb/s men hur påverkas detta?
HJÄLP mej någon jag drunknar i detta hav av information !
flutte skrev:
Köper du hos Cyberphoto, så är jag säker på att du bra hjälp OM det är något som går sönder, eller något strular (lagerbrist eller liknande). Har handlat av dem ett flertal gånger - klockrent! Rekommenderas varmt!