Annons

vart kan jag få tag på eos 300d?

Produkter
(logga in för att koppla)

veeco

Medlem
behöver hjälp och rätt snabbt.

var kan jag få tag på en canon eos300d + 18-55mm till vettigt pris? under 11.000...

verkar inte som någon internet butik har den inne...

måste ha innan v.8...

tcksam för svar!
 
Kan ej garantera att den finns i lager hos dessa, men det kan vara värt att kolla upp om du inte redan har gjort det.

Alfadigi.com 9290:- (9419:- inkl frakt)

Fyndbörsen 9290:-

dp.se 9398:- (9509:- inkl frakt)

AD data 9436:-

Digicom 9460:-


I Frankrike finns det en butik som heter Clust.com vilka säljer 300D för 8885:-. De ska ha den i lager!


Priserna är hämtade från pricerunner.com..
 
forstheim skrev:
I Frankrike finns det en butik som heter Clust.com vilka säljer 300D för 8885:-. De ska ha den i lager!
Låter intressant. Jag har också tröttnat på att vänta..

Dina andra länkar var nog förresten utan optiken?

Edit senare: Fast när jag kollade den franska sidan fick jag fram priset med optik till 11.775,94 SEK omvandlat från 1.307.90 €.
 
Senast ändrad:
Finns på lager

Tjena

Med risk för att tala i egen sak

EOS 300D 9285:- finns i lager
EOS 300D med 18-55 10695:- finns också i lager

//Robban
Go On
 
Re: Finns på lager

Gowiz10 skrev:
Tjena

Med risk för att tala i egen sak

EOS 300D 9285:- finns i lager
EOS 300D med 18-55 10695:- finns också i lager

//Robban
Go On
Får man fråga vart.

Jag har funderat på att avbeställa min beställda. Ett tag tänkte jag vänta tills jag åker till Hannover men börjar tro att det är dumt. Kanske man inte får tag i den över disk där heller? Vad tror ni? Kanske bästa att köpa här och nu där det finns i lager?
 
lotelo skrev:
Låter intressant. Jag har också tröttnat på att vänta..

Dina andra länkar var nog förresten utan optiken?

Edit senare: Fast när jag kollade den franska sidan fick jag fram priset med optik till 11.775,94 SEK omvandlat från 1.307.90 €.

Japp, självklart är det utan optik (och precis när jag skriver detta så ser jag att Viktor också eftersökte ett 18-55 objektiv) :=)

Hur kunde jag missa det!? Sorry!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.