Zeiss
Aktiv medlem
En digital pajas av kolossalformat... Snacka om att vara kokt och ha bränt alla sina broar!
/Oscar
Absolut, Google kommer inte att glömma det här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En digital pajas av kolossalformat... Snacka om att vara kokt och ha bränt alla sina broar!
/Oscar
I stället för att hänga ut en person i ett forum, så tycker jag att du borde kontakta upphovsmännen och informera dem om att deras bilder sannolikt är plagierade. Informera dem om var bilderna är publicerade. De får sedan vidta åtgärder som de anser vara nödvändiga.
Du tar en stor risk med ett sådant här inlägg.
Micke
Vilket härlig litet helvete denna kille kommer att komma hem till. Han är tydligen bortrest en vecka och har kanske ingen möjlighet att besvara kritiken. Vet säkert inte ens om att snöbollen börjar bli ganska stor. Man kanske ska lugna sig med att kasta de stora stenarna ett tag?
Kände att jag var tvungen att skriva av mig här.
Kan som många andra tycka att det är fel att kopiera någons verk så som ovanstående har gjort. Dock kan jag tycka att bilden på tjejen i vattnen inte är ett plagiat. Tycker inte att den är särskilt lik orginalbilden i fråga.
Alla får vi våra idéer någonstans ifrån, sen om det är från att ha tittat på andras verk eller helt enkelt bara en idé som poppar upp i huvudet är ju en annan sak. Jag tror att vi alla någon gång har lånat någon annans idé och gjort en egen tolkning. Det ser jag inget fel i, sen som sagt så är dom flesta bilderna i fråga näst intill rena kopior och det är givetvis inte okej.
Kände att jag var tvungen att skriva av mig här.
Kan som många andra tycka att det är fel att kopiera någons verk så som ovanstående har gjort. Dock kan jag tycka att bilden på tjejen i vattnen inte är ett plagiat. Tycker inte att den är särskilt lik orginalbilden i fråga.
Alla får vi våra idéer någonstans ifrån, sen om det är från att ha tittat på andras verk eller helt enkelt bara en idé som poppar upp i huvudet är ju en annan sak. Jag tror att vi alla någon gång har lånat någon annans idé och gjort en egen tolkning. Det ser jag inget fel i, sen som sagt så är dom flesta bilderna i fråga näst intill rena kopior och det är givetvis inte okej.