Graylingman
Aktiv medlem
Jag tycker tråden bör låsas. Killen har gjort nåt dumt, men det känns som om han blir uthängd lite väl mycket utan att ha möjlighet att förklara sig, alternativt försvara sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer rensa bort personnamn och länkar från denna diskussion. Oavsett vad personen anses ha gjort är det helt mot våra regler:
Diskutera inte andra personer
Diskutera inte personer eller personers uttalanden (till exempel som en länk till någon annan medlems bildkommentar eller profil) utan att de får en chans att vara med i diskussionen från början, detta är särskilt viktigt om det riktas kritik mot personen. Lägg heller aldrig ut personligt adresserad korrespondens i ett inlägg odyl utan tillåtelse från motparten.
Tror inte en kopia behövs, det finns nog med information på fler ställen än här.Jag tycker nog att detta är bra. Se till att skicka en kopia på det till honom dock så han får reda på vad som skrivits och kanske ser det som en chans att gör-om-gör-rätt.
Även om jag inte skulle hamna i hans situation så tycker jag nog detta är en onödig lynchmobb.
Tror inte en kopia behövs, det finns nog med information på fler ställen än här.
Jag ursäktar mina regelbrott väldigt, väldigt mycket. Tråden kan låsas om så behövs.