Lintott
Aktiv medlem
Jo tack jag har också varit nöjd med att bara beställa 250 st "gratis" visitkort men denna gång efter min beställning som gjordes efter ett eget foto så då blev det lite dyrare, dvs, 270:-, så fick jag mail av dem om många nedsatta och flera gratisprodukter.
Då försökte jag först ringa till dem, omöjligt, en automatisk röst tjatade hela tiden trots att jag tryckte rätt!I
Då skrev jag på deras chat support och fick tala med en snorkig typ som avslutade innan jag ens var klar!
Sen mailade jag och undrade om de inte kunde lägga till en liten ministämpel som var gratis på min beställning, för den hade inte skickats ännu?
Tror ni det fungerade?
Svaret jag fick var nej det kunde man inte!?
Varför då, skrev jag?
Chatten Christoffer: Därför att dina kort har tryckts och din order är redo för leverans. Jag kan inte gå in och lägga till eller ändra i ordern. Du får placera stämpeln i din nästa beställning istället.
Mail svaret jag fick var:
Hej Eva!
Våra frakt kostnader beräknas inte efter en försändelse utan efter vikt,antal föremål mm
så även om du beställer alla föremål på en frakt så blir inte frakt kostnaden billigare.
men däremot så kan ju varan vara gratis vid beställnings tillfället och varför man vill beställa vid det tillfället.
Hoppas detta svarar på din fråga och beklagar om du har upplevt en dålig kundservice
Med vänlig hälsning,
Niklas Eis
Vistaprints kundservice
Eftersom en liten ministämpel inte tar varken stor plats eller vikt så ansåg jag ff. att de kunde skicka med den, den var ju gratis sa de och min beställning var ju inte skickad än!
Nu retar jag mig på detta och försöker hitta någon ansvarig och DET är inte lätt kan jag säga!
Det är helt oaccetabelt och falsk marknadsföring!
Mvh Eva
Då försökte jag först ringa till dem, omöjligt, en automatisk röst tjatade hela tiden trots att jag tryckte rätt!I
Då skrev jag på deras chat support och fick tala med en snorkig typ som avslutade innan jag ens var klar!
Sen mailade jag och undrade om de inte kunde lägga till en liten ministämpel som var gratis på min beställning, för den hade inte skickats ännu?
Tror ni det fungerade?
Svaret jag fick var nej det kunde man inte!?
Varför då, skrev jag?
Chatten Christoffer: Därför att dina kort har tryckts och din order är redo för leverans. Jag kan inte gå in och lägga till eller ändra i ordern. Du får placera stämpeln i din nästa beställning istället.
Mail svaret jag fick var:
Hej Eva!
Våra frakt kostnader beräknas inte efter en försändelse utan efter vikt,antal föremål mm
så även om du beställer alla föremål på en frakt så blir inte frakt kostnaden billigare.
men däremot så kan ju varan vara gratis vid beställnings tillfället och varför man vill beställa vid det tillfället.
Hoppas detta svarar på din fråga och beklagar om du har upplevt en dålig kundservice
Med vänlig hälsning,
Niklas Eis
Vistaprints kundservice
Eftersom en liten ministämpel inte tar varken stor plats eller vikt så ansåg jag ff. att de kunde skicka med den, den var ju gratis sa de och min beställning var ju inte skickad än!
Nu retar jag mig på detta och försöker hitta någon ansvarig och DET är inte lätt kan jag säga!
Det är helt oaccetabelt och falsk marknadsföring!
Mvh Eva