Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varning för Vistaprint!

Produkter
(logga in för att koppla)
4 april 2013
Jag har också blivit lurad av Vistaprint.
Det var erbjudande på min beställning tills jag hade godkänt betalningen. När jag fick bekräftelsen via mail stod det ett helt annat pris. När jag ringde, sa de att det jag betalat var ordinarie pris, o det sog inte ut att jag hade erbjudande. De kunde naturligtvis inte göra något efter betalningen...
Så länge de kan lura folk..
Väldigt dåligt... Det var första o sista gången för mig.
 
Jag beställer väldigt mycket från Vistaprint och är till 99% nöjd. Upplever inga svårigheter eller krångel alls faktiskt. De gånger jag varit missnöjd har jag reklamerat och fått nya produkter utan minsta problem. Jag betalar med e-kort, smidigt och bra, man har full koll.
 
Har just beställt visitkort från Vistaprint men det gäller att vara vaken och läsa igenom hela tiden så att det inte slinker med något extra. Noterar dock att inget av det extra är förvalt så om man inte läser och bara klickar sig igenom så bör man inte drabbas överraskningar. Möjligen att de har ändrat detta genom åren.

Det kan vara 5-6 gången nu och det var bara första gången som försändelsen kom bort och det var ett helsike att få prata med någon. Till slut gick det.

Kvaliteten är kanon men fyrfärgstryck och lackat tjock papper. Vistaprint tar Illustratorfiler rätt av och de har gjort en bra llustratormall men skärkanter och andra instruktioner. Vi får se vad som händer om 10 dagar.

EDIT: Jag har visst beställt 10 gånger...
 
4 april 2013
Jag har också blivit lurad av Vistaprint.
Det var erbjudande på min beställning tills jag hade godkänt betalningen. När jag fick bekräftelsen via mail stod det ett helt annat pris. När jag ringde, sa de att det jag betalat var ordinarie pris, o det sog inte ut att jag hade erbjudande. De kunde naturligtvis inte göra något efter betalningen...
Så länge de kan lura folk..
Väldigt dåligt... Det var första o sista gången för mig.
När du trycker på BETALA så ser du priset. Du menar väl ändå inte att det drogs mer än det du såg på bildskärmen?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.