Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Varför ser jag inte alla händelser på "min sida" ?
- Trådstartare Tomasz
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Det är ju olika logik bakom. Forumaviseringarna kommer från själva forummjukvaran, som är inbäddad i resten. Den gamla hade ju inga dylika, så då fanns det inga alls.
Att stoppa in forumaviseringarna i det andra flödet skulle snabbt leda till översvämning, som dränker resten, för den som har skrivit många inlägg. Det enda vettiga alternativet skulle väl i så fall vara något i stil med "du har nya aviseringar i forumet".
Att stoppa in forumaviseringarna i det andra flödet skulle snabbt leda till översvämning, som dränker resten, för den som har skrivit många inlägg. Det enda vettiga alternativet skulle väl i så fall vara något i stil med "du har nya aviseringar i forumet".
ztenlund
Aktiv medlem
Eftersom det äldsta jag har där är 30/12 kan det misstänkas att det är de tre senaste månaderna som går att se. "Alla" är inte en tidsangivelse, utan alla typer av aviseringar i motsats till om man har valt att endast se vissa.Jag har valt "Alla" men det äldsta jag ser är bara från 2020-01-14.Visa bilaga 149801