Arleklint
Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Så länge antalet intresserade överstiger noll så finns det ett intresse.
Absolut! Intresset om en kvinnlig forumvärd finns även från min sida. En man och en kvinna. Det känns rätt!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PerFogelberg skrev:
Så länge antalet intresserade överstiger noll så finns det ett intresse.
På första sidan i denna diskussionen skrev jag ett inlägg om olikheter mellan könen. Läs det så kanske innebörden av meningen och syftet med kvinnligt komplement blir tydligare.hansen2 skrev:
Hoho, den var bra!
Jag jobbade 7-8 år i vården förut (synnerligen kvinnodominerat) och jag har aldrig upplevt så mycket intriger och elakt spel som under den tiden. Jag tror inte FS behöver mer av den varan
Detta om detta ... Jag är dock för ditt förslag, dvs mångfald.
/Johan
hansen2 skrev:
Spinner vidare ... sedan skall det tillsättas en invandrare, en bög, en norrlänning, en blind, en kommunist osv
Dags att gå och lägga sig, jag är så tlött så tlött ... nattinatti!
/Johan
hansen2 skrev:
Spinner vidare ... sedan skall det tillsättas en invandrare, en bög, en norrlänning, en blind, en kommunist osv
Dags att gå och lägga sig, jag är så tlött så tlött ... nattinatti!
/Johan
Glöm inte ett pucko. Intresserad?hansen2 skrev:
Jag tycker det är konstigt om inte fler behövs. Med tanke på att två varit från starten och hur mycket antalet medlemmar och inlägg växt så borde behovet öka och det vore nog dumt av admin att ta bort en av killarna. Jo, det vore riktigt dumt av fler orsaker också förresten..Arleklint skrev:
En man och en kvinna. Det känns rätt!
Canonliza skrev:
En av de vanligaste härskarteknikerna...dvs förlöjligande.
//Liza
PerFogelberg skrev:
Glöm inte ett pucko. Intresserad?
Arleklint skrev:
Johan!
Om du har något mot kvinnor på fs kan du ta det i en egen tråd. Jag vill gärna se ditt inledande inlägg.
hansen2 skrev:
Jisses, jag ser gärna att du läser inläggen ordentligt. Läste du öht mitt första inlägg i den här tråden? I den klargjorde jag att jag var för förslaget.
/Johan
Arleklint skrev:
Ditt tjafs får mig att tveka.
Var rak!
bEPH skrev:
Jag anser att admins bör vara någotsånär saktmodiga och diplomatiska, elmfeldt har visat prov på det med några mycket väl avvägda svar i den här tråden.
Om problemet nu inte är att kvinnor inte söker så kanske de kvinnor som söker inte är lämpliga. Jag påstår INTE att de är olämpliga, men så skulle ju fallet kunna vara.
OM så är fallet, hur tycker ni att admins ska sköta det? Det är ju rätt osnällt att säga rakt ut att de är olämpliga.
lottae skrev:
Men hallåååå! Här skulle kanske en forumvärd behövas?