Zebulah
Aktiv medlem
Sonnaren skrev:
Jo, men vad tror du att vi andra har gjort under årens lopp?
Jag började fotografera i mitten av 50-talet. Hur stora möjligheter fanns det då att "visa upp" sina bilder? Ja, i en liten fotoklubb men annars var det i princip inga alls - åtminstone inga som inte finns idag.
Sedan följde en mycket lång period utan att ens ha möjligheten med fotoklubb. Slutade fotograferandet då?? Nix.....jo, i perioder av idéfattigdom men jag kom alltid tillbaka.
Inte var det för annat än personliga minnesteckningar men det har gått bra (tycker jag) att visa upp många av de bilderna här.
Så kom du igen med dina bilder - om det nu inte är väldigt privata saker förstås! Men visst kan det finnas ett intresse i övrigt för minnesbilder. Fråga mig, jag blev väldigt positivt överraskad när jag började lägga ut bilder här på FS.
Us
Ps. Det är litet fånigt men foto är inte en hobby för många av oss, det är mera av en....tja, drift.
Ds
Kommer säkert att lägga ut något foto här också så småningom. Och nej de är inte av privat karraktär för det är mest en massa berg, bäckar, snö och annat vardagligt *L*.
Tänkte dock först se om jag kan lära mig lite mer om bildkomposition och annat som kan vara av värde.