Selektivt "bilduppläggande"
Jag har en liten åsikt som jag inte riktigt vet om den passar in här men jag drar den ändå.
Brukar vara inne å kolla på fotosidan på bilder varje dag, sök på "senaste dygn" funktionen.
Och jag undrar om folk tänker nånting på bilderna som de lägger upp på sin sida. Är dem intressanta för nån annan än de själva?, med tanke på att det börjar bli mer och mer bilder som jag finner helt ointressanta, och förmodligen många med mig. Det skulle kunna bli mycket bättre kvalitet på bilderna om man tänker sig för lite mer vilka bilder man laddar upp, och inte bara skannar ett par på måfå, och laddar upp bara för "att". Detta är min personliga åsikt, men jag vet att en del andra delar dem med mig.
För det andra så kan man applicera samma åsikter när det gäller kommentarer, tänk lite mer på vad man säger i sina kommentarer på bilder, lite mer substans i dem kanske?
Jag gillar fortafarande att se bilder från amatörer, bara dem säger nånting (bilderna alltså). Jag har te.x inte laddat upp nåra bilder längre, eftersom jag har inga som jag anser mig själv vara nöjd med. Men jag gillar att titta på andras.
Det är alltså vad jag anser, att man ska vara nöjd med en bild, eller en del av en bild, innan man laddar upp den.