Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
var kan man framkalla 24x30 (A3)
- Trådstartare netjens
- Start datum
Andreas F.
Medlem
Vet inte om du har ett negativ eller en fil som du vill ha kopierad(eller ens om det har nån betydelse)
Men kolla på:
http://www.crimson.se/
De har rätt hyfsade priser.
Men kolla på:
http://www.crimson.se/
De har rätt hyfsade priser.
Jeppe
Aktiv medlem
Ditt lokala labb med fujis frontier-maskiner (eller www.radiocity.nu , som även skickar bilder) där kan du få 25x38 cm för 29:-
madsen1
Aktiv medlem
piratjenny
Avslutat medlemskap
netjens skrev:
Jaa...jag menar ju 30x40....det tycks vara svårt att hitta....det är digitalframkallning jag ska göra..
Jens
Fujifilm skriver ut i 30x40-format. Kostar 149 kr. Kollade länken till framkalla.com och de är ju betydligt billigare (men frakt om 39kr tillkom). Hos Fuji kan du välja om du vill hämta i butik eller få dem hemskickade. Jag har själv ännu inte skrivit ut i det formatet. Däremot har jag dragit ut ett antal bilder i 20x30-format. Bra kvalitet, snabb service (kan oftast vara klara dagen efter beställning).
piratjenny
Avslutat medlemskap
netjens skrev:
Jag har precis beställt och fått 3 st 30x40 från framkalla.com och är jättenöjd med både kvaliten och priset
Hur är kvaliteten i övrigt? Har man några valmöjligheter när man beställer utskrifter (vit kant, fill in /fit in etc)? Hur levereras bilderna? Finns det någon risk för vikta/stötta hörn vid leverans?
//nyfiken i en strut
netjens
Aktiv medlem
Hur är kvaliteten i övrigt? Har man några valmöjligheter när man beställer utskrifter (vit kant, fill in /fit in etc)? Hur levereras bilderna? Finns det någon risk för vikta/stötta hörn vid leverans?
//nyfiken i en strut
Kvaliten är jättebra, tjockt fint fotopapper. Nej, inga vita kanter, Bilderna levereras i ett papprör med en räkning som har 10 dagars kredit. Ingen risk att de blir vikt och stötta.
De ringde mig för jag hade skrivit ett medelande med min beställng, inte alla labb som ringer till en och fråga lite, de verkar jättebra
Jens
//nyfiken i en strut
Kvaliten är jättebra, tjockt fint fotopapper. Nej, inga vita kanter, Bilderna levereras i ett papprör med en räkning som har 10 dagars kredit. Ingen risk att de blir vikt och stötta.
De ringde mig för jag hade skrivit ett medelande med min beställng, inte alla labb som ringer till en och fråga lite, de verkar jättebra
Jens
piratjenny
Avslutat medlemskap
netjens skrev:
Jens
Då ska jag nog ta och testa dem nästa gång! Jag får väl försöka lägga in vita kanter själv....
//Jenny
flennstrom
Aktiv medlem
Prova www.bildnet.nu 30x40 kostar 129:- och 40x50 cm kostar 149:-.
Bilderna görs på matt Kodak Professional papper och levereras i papptub.
Bilderna görs på matt Kodak Professional papper och levereras i papptub.
Johan Ringblom
Aktiv medlem
Samma papper som framkalla fast 70 kr dyrare på en 30x40 förstoring.