Annons

Var kan jag visa min bild?

Produkter
(logga in för att koppla)

kimpala

Medlem
Har en bild som jag gärna skulle vilja ha kritik på, men vart ska jag visa den? Har lagt in den i mitt album.
Är ju relativt ny här, och förstår ju inte... *skratt*

Har du tryckt på "publicera" efter att du lagt in bilden i albumet så kommer det visas för oss andra.

(Justus hann först...)

Haha, okej, många svar på en gång.
Ska se om jag klarar av det. *skrattar*

Sjyst namn förresten Justus! Min äldsta råtta heter det. :D

Haha, jaså. Snyggt!
Nä, men nu har jag försökt att publicera, men det står ju inte det någonstans. Kan någon hjälpa mej? *suck*
Jag fattar ju noll.

Jag har lagt till en bild i ett album, men det står under opublicerade...

Gå in på redigera/lägg till album, välj sedan publicera album (tryck på albumet först?)..

Det var ju så jag gjorde, men jag hittade inget "publicera album". Är det jag som börjat bli blind tro?

Haha, det VAR jag som var blind! Nu har jag publicerat, men nu då?
Hur gör jag för att folk ska kommentera bilden?

Tack jättemycket för hjälpen förresten! :)

kimpala skrev:
Haha, det VAR jag som var blind! Nu har jag publicerat, men nu då?
Hur gör jag för att folk ska kommentera bilden?

Tack jättemycket för hjälpen förresten! :)

Nu ligger bilden för beskådning och då är det bara vänta tils någon komenterar din bild. Tyvär kan det var lite dåligt på denna sida ibland. =(

Okej, det var ju lite trist, men man kan ju alltså inte visa den i inläggen eller?

Hur får man folk att kommentera den då?

Då får jag ställa en dum fråga till då. Hur kommenterar jag andras bilder`?
Haha, ni får ha överseende med mej, jag är inte haj på datorer (eller internet) alls.

Går jag bara in på folks info och går in på bilderna därifrån?

Inga frågor är dumma, speciellt när de rör ett så angeläget ämne :)

Det finns många vägar in. Så fort du ser en bild kan du kommentera den - om det inte råkar vara en utställningsbild. På startsidan kan man se de senast uppladdade bilderna. Fler av den varan finns under Galleri > Kommentera nya bilder. Söka efter motiv och dylikt kan du göra under Galleri > Sök bilder. Sen ser du ju en fotografs alla bilder under profilen som du kommer till genom att klicka på ett namn. Ja, och massa andra vägar då förstås. Bilderna är ju själva kärnan på fotosidan. Kommentarsrutan finns under bilden.

Det är skönt när man ser att det alltid finns folk på fotosidan som är hjälpsamma och trevliga mot nya medlemmar istället för de "nedlåtande" kommentarer och ironiska skämt som tyvärr ibland dyker upp i forumen och i bildkommentarer. När någon t.ex skriver fel eller vill ha hjälp med sådant som för andra kan vara rena självklarheter kan det vara mycket kränkande att få ett skämt till svar. Vi måste acceptera varandras olikheter och försöka förstå att vi inte alltid tänker likadant eller har samma utgångspunkter/kunskaper.
Tack, Jim, John, Justus, Jesper och Mattias för att ni visade Kim den respekt han har rätt att få av oss som ny medlem!

Hälsn, Nils.

Å, ursäkta mig om jag skrev fel. Kim är ju både tjej- och killnamn. De jag känner är killar så jag skrev av bara automatik.
Hälsn, Nils.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar