För formalitetens skull så svarar jag även om tråden verkar ha fått sina svar redan.
Vi anser att utan tvekan levererat det vi lovat när det gäller betalmedlemskapen. Jesper citerade vad som ingår och likaså Christer förtydligar. Så vi känner ingen som helst underleverans av vad betalmedlemskapen innehåller.
Vi kollar alla Fotosidan.se trådar, och svarar i alla där det intitalt uppkommer frågor. Ibland blir trådarna väldigt långa och tenderar till att diskutera samma sak ett varv till. Ofta så brukar långa trådar "spåra ur" och detta gjorde den tråden som det hänvisas till. Då slutar jag kolla nya svar. Sen kan en tråd ta ny fart och kanske nya frågor uppkommer. Då är det bättre om man startar en ny tråd för att vi inte skall missa eventuella nya svar.
De senaste dagarna har jag bevakat detta forum flera gånger per dag och inget nytt har skrivits i den hänvisade tråden på flera dagar, och jag har därför inte heller kollat i den.
Uppenbarligen tycker folk att vi inte sätter ner foten tillräckligt i trådar, men det kan bero på att diskussionerna fortfarande är i full gång och vi inte har ngt mer konkret att komma med. Men visst vi kan se till försöka säga det åtminstone.