Annons

Var göra utskrift?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Tänkte göra lite utskrifter i större format, typ poster på papper och ev även på canvas. Var är mest prisvärt att göra dessa utskrifter? Letar inte efter något alltför dyrt.

Mvh,
Louise
 
Jag håller med föregående talare. .Jag körde allt via Crimson innan jag köpte min egen storformatsskrivare.
 
Kolla även in Proformat som är mycket prisvärt om man skall skriva ut i lite större format som inte är standardformat. Vid jämförelse var de mycket billigare än Crimsons prefix tjänst, speciellt om man lägger på momsen på Crimsons priser. Jag är supernöjd med de utskrifter jag gjort hos Proformat, både Canvas och poster.

/Elisabeth
 
Jag har beställt canvasutskrifter från Proformat och tycker att utskrifterna blev mycket fina. De är dock väldigt ömtåliga och rammakaren jag brukar anlita menade på att andra inte var lika känsliga för repor osv. Någon som vet om Crimson eller någon annan har tåligare utskrifter än Proformat?
 
Senast ändrad:
Crimson har vissa problem med att leverera sina bilder skadefritt ifall de ska monteras och man bor utanför Stockholm.

/M
 
Jag tycker vi har en grymt fin Canvas nu precis som Lennie skrev. Inte bara har den bra färgåtergivning och svärta, den är betydligt tjockare och rejälare och spricker inte som många andra, Ni borde definitivt göra en jämförelse och posta resultatet här :)

Mathias, Proformat AB
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.