Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Var får man tag i 3m brett tyg?
- Trådstartare micke80
- Start datum
bEPH
Aktiv medlem
Janne H
Aktiv medlem
micke80 skrev:
Lite väl dyrt, det jag söker är t.ex. vanligt bomullstyg som jag sen kan anpassa och färga som jag vill.
/Micke
Madeco.se brukar ha sådant.
Även andra företag som sysslar med film o teater är värt att kolla med.
/janne
Kjanr
Aktiv medlem
Kolla här
http://www.havel.se/
http://www.havel.se/
Erica Andersson
Medlem
Gillar du strykjärnet och kan tänka dig att skarva på längden så kanske lakan till dubbelsäng kan vara en idé. Har inte sett upp till tre meter, men väl 260cm.
Spettet
Aktiv medlem
Kaffebrus.com:s 3x6m tyger brukar ligga för auktion på www.tradera.com pris: bud + 44kr ifrakt
2st bud går ut om ca 30 min med ett pris under 100kr än så länge
2st bud går ut om ca 30 min med ett pris under 100kr än så länge
mikee
Avslutat medlemskap
När jag jobbade som scenograf handlade jag mina scentyger hos IlMonte.
www.ilmonte.se
De har olika sorters tyger i bredder upp till 12 meter. Priset varierar med kvalité (tjocklek) och sort. Kontakta dem och be om en katalog med tygprover och en prislista, jättekul bläddring!
/M²
www.ilmonte.se
De har olika sorters tyger i bredder upp till 12 meter. Priset varierar med kvalité (tjocklek) och sort. Kontakta dem och be om en katalog med tygprover och en prislista, jättekul bläddring!
/M²
bEPH
Aktiv medlem
Köpte du de tunna tygerna?micke80 skrev:
Köpte två "kaffebrustyger" på tradera för en överkomlig slant.. är dom ok så blir det nog fler därifrån.
BugEyes
Aktiv medlem
Jag vann en kaffebrusauktion igår på 6 olika sådana där tunna tyger. Blev billigt och jag köpte dom på kul för att se vad jag kan göra med dom.
Tror dock inte dom kan användas som bakgrund i sig själva, mer som accessoarer runt bakgrund och omgivning.
Har man en kraftig neutral bakgrund kanske dom kan hängas över för att färga.
Tror dock inte dom kan användas som bakgrund i sig själva, mer som accessoarer runt bakgrund och omgivning.
Har man en kraftig neutral bakgrund kanske dom kan hängas över för att färga.