PerFogelberg
Aktiv medlem
Det är roligare med varsin kajak.Arleklint skrev:
Men jag vill kunna ta med en kompis...
Skall jag välja bort den möjligheten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är roligare med varsin kajak.Arleklint skrev:
Men jag vill kunna ta med en kompis...
Skall jag välja bort den möjligheten?
StefanA skrev:
Ryms mycket packning i en canadensare. En kajak är väl mer gjord för optimal paddling. Sett många kajakpaddlare som roat sig i forsarna när jag fiskat i kaitum älven.
Arleklint skrev:
Nackdelen med en canadensare är att det blir tyngre att paddla ensam...
Däremot bör man definitivt gå på kurs så att eskimovändningarna sitter som en `smäck´ innan man gör utflyckter.
Fredrik Calabrese skrev:
eskimavandning i en tvamanskajak! Hahaha!. Att overhuvudtaget gora eskimavandning i havskajak ar nastan omojligt.
Det galler att ha med pump, paddelflote (ser ut som en flytring) och forpacka vattentatt.
Tvamanskajaker ar faktiskt inte det roligaste att paddla heller. Det ar inte ens i narheten av en vanlig kajak
Arleklint skrev:
Jag pratar om att köpa en kajak. Iofs har jag erfarenheter från förr, men min fråga var vilken kajak/kanot/canadensare jag skulle välja.
Arleklint skrev:
Jag pratar om att köpa en kajak. Iofs har jag erfarenheter från förr, men min fråga var vilken kajak/kanot/canadensare jag skulle välja.
Jag skapade inte en tråd där ni skulle redovida vad ni kan eller vad ni gjort.
Arleklint skrev:
Jag skapade inte en tråd där ni skulle redovida vad ni kan eller vad ni gjort.
Andreas74 skrev:
man vill ju inte att kajaken skall gå sönder om man råkar köra in i en sten......
Finns det kajaker som inte är neongula?