Annons

Vad tycker ni om min nya fotograf-hemsida?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tackar så mkt åter för eran tid och kommentarer.

Ronnie, det ingår i den tjänsten som jag använder hos dem, då kan man välja att det ska anpassa sig beroende på storlek på webbläsaren m.m. Vilket funkar kanon på alla olika datorer / ipad m.m. jag prövat med tycker jag!

Loidor, som jag påpekade så kan jag inte ändra layouten så att den ser likadan ut på de andra sidorna, jag vet.. surt =( Men tyvärr inget som jag vetat om innan. Går kanske att ändra på något sätt för vet att man kan skapa mer egna layouter att ladda upp, men har verkligen inte hittat det. Ang mailen så är det jätte bra förslag, ska lägga till det genast. Är nämligen inte jag som valt att det ska bli länk heller, för det blir de automatiskt när ja fyller i mina uppgifter :S

MVH
Istvan

Ang mailadressen, om jag bara trycker en gång på "send message" så kommer min mail adress fram automatiskt där. Vilket ni sedan kan kopiera om ni vill. Vill ni däremot använda eran outlook eller mailprogram så klickar ni bara på mailadressen 1 gång till. Så öppnas det automatiskt.

Det funkar bra för mig iaf, kan någon annan pröva ifall det funkar så för er? Alltså bara klicka en gång på send message så ska min mail-adress visas utan att något annat händer. Klickar man ännu en gång så startar erat mailprogram också.

MVH
Istvan

Hej Istvan, nyss hemkommen från sportlov fick jag syn på din sida.
Riktigt fin med många bra bilder...grattis !
Din sida fungerade mycket bra och bilderna går fint att ladda.(Eplorer).
Som någon skrev tidigare....
Gallra hårt i bilderna när du har mer att välja av.
Några av dem håller liiite lägre klass än merparten.
Det gäller ju att vara vass när man skall bli komersiell.
Lycka till med din fotokarriär nu.
Mvh

Mats W

Rent spontant så är texterna för dåligt skrivna. Jag hittade tex en särskrivning. Sånt upplevs som amatörmässigt. Låt någon utomstående språkgranska din text. I övrigt en snygg sida. Precis som andra påpekat är laddningstiden väldigt lång. Kan vara frustrerande i denna bråttomvärld.

Mats, jag tackar så mkt! Kul att höra, har nog ändrat lite på portfolion sen du kika, så kankse lite bättre nu?

MatsF, ja jag måste verkligen be någon kika över texterna, tänkte göra de som sista grej efter jag är klar med sidan och bilderna, samt jag vet exakt hur jag ska bedriva företaget (frilans finans osv). För när jag vet det så kommer texten att ändras om endel. Nu har jag inte direkt lagt någon större tid på den för jag ville bara få ett hum om hur sidan kommer se ut =) Sen så är jag tyvärr kanske inte är den bästa på skriva. Man skriver mer på internet med förkortningar m.m. än någonsin. Så gramatiken blir lidande :(

Ang. segheten så vet jag inte vad det beror på, har kontaktat kundtjänst och de säger att det absolut inte ska vara någora problem. De trodde att vissa av mina besökare hade dålig internet uppkoppling, men det har de ju till 99% inte, vilket jag även sa till dem. När jag har kollat på 5-6 utomstående datorer, som jag vet inte varit inne på min sida innan (pga catch minnet) så har det alltid gått bra/snabbt.

Men tror tyvärr felet ligger hos mina leverantörer, att de vid vissa tidpunkter verkar bli överbelastade. Vilket naturligtvis är väldigt tråkigt. Så jag ska försöka driva vidare ärendet.

Tack för eran tid ännu en gång!

MVH
Istvan

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto