Annons

Vad ska du investera i under året?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska byta ut min Sigma 70-300mm mot en Canon EF 70-200/4,0 L USM. Sen blir det nog en blixt och en större fotoväska också.

Jag skall fortsätta att investera i mig själv under året, för att ta ytterligare steg i fotoutvecklingen för varje kvartal som går. Ideèr och projekt har jag gott om och nya sådana brukar ploppa upp nån gång då å då och ofta just när jag skall somna:)

/ Kenneth

Joakim A skrev:
Du ska inte ha någe mer nu Janne!! D2X:en räcker för dig ett par år framåt..

Tycker vi ska begränsa varje fotografs inköp till typ 50.000 varje år, sen får de ge fan i att handla.. sen får man välja att spara i ett år eller så så andra slipper bli avis ;)

// Jocke

Jisses... för 50.000 kr kan man ju inte köpa en vettig Mamiya ZD.. knappt beggad :)
Om man vill gå över från leksaker till hyperdyr fotografering i 22mpx.. Skämt och sido. Ni har nog rätt.

Re: Ny kamera

Soffiloffis skrev:
Jag har precis beställt en Canon EOS 350D :) Har aldrig tidigare haft en systemkamera så det ska bli kul :)

Jag kan garantera ett stort nöje. Har provat en i 7100 bilder och börjar känna mig hemma. Lycka till med fotografernadet.

hmm.. annars är nog Ken Rockwell rätt duktig konsument av kamerautrustning..

jag personligen kommer förmodligen att köpa en till kamera. kanske en F5'a
eventuellt spara slantarna till ett digitalt hus.

vi får se

www.kenrockwell.com

Vill ha ett Tokina 16-50/2,8 och 50-135/2,8. Får se när dom kommer och vad priset blir.

Skulle sitta fint med ett Tokina 100/2,8 Macro och det nya Sigmat 70-200/2,8 fusk macrot hehe...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar