Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
För de som inte har så stora minneskort så kan jag kanske ställa upp med att bränna CD-skivor åt er (om ni tar med egna skivor då). Tyvärr har jag ingen DVD-brännare.

OOOOM jag följer med då dvs. Men det lutar åt det. Kalle, du kan fortfarande få mitt kontonummer. Det är inte för sent att "övertala" mig. ;)

Agnetha: Om du går ut någon dag så ta med kameran och knäpp lite bilder på området så att vi kan se :) plåta inga naturbilder utan mer så att vi fårse bilder från området så ser vi alla direkt hur det ser ut! ev skyltar också och deras placering :)

Kalle_B skrev:
Agnetha: Om du går ut någon dag så ta med kameran och knäpp lite bilder på området så att vi kan se :) plåta inga naturbilder utan mer så att vi fårse bilder från området så ser vi alla direkt hur det ser ut! ev skyltar också och deras placering :)

Inga problem.. skall jag väl kunna fixa.. men idag blir det ingen Delsjöpromenad.. så ordnar det under veckan.

Gersemi skrev:
Men ni kommer väl bara inte se det som otillåten doping nu bara.. att jag smyger runt där innan tävlingen med kameran :)
Det beror helt på hur det går i tävlingen för dig. Kommer du före mig så är det helt klart doping! ;P

haha! jag strutnar i vilket, jag kommer ju inte ens delta i tävlingen :( men jag tror inte att Agnetha kommer vinna ågr av att hon vandrat i terrängen innan... men jag ska se till att du vinner Jörgen... men säg inte det till dom andra :)

Vilken dag/tid är denna tävling. Har avlutat mitt jobb över sommaren nu. Men de beror lite på när/var/hur faktorn. Så om någon skulle kunna köra ett inlägg där denna tväling summeras vore det väldigt trevligt. Kanske hinner jag också få min lön så jag kan hinna köpa ett nytt objektiv

Jag är på om det finns nån möjlighet till medföljande i en bil. Har ingen aning om hur jag ska ta mig dit. Inte bott i gbg så jättelänge.

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Fabian Fogelberg - KLAR

13. Jens Molander ?
14. Hampus Lundgren ?
15. Lasse Lundgren ?
16. Janne Myhre ?
17. Johanna Almgren ?
18. Annette Wendel ?
19. Theresia Höglund ?
20. Christian Sandberg ?
21. Henrik Mörck ?
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

var bor du?

Eller så kan du ta vagnen till delsjön och sedan kör vi dig upp för backen :) skjuss fixar sig alltid :)

Det är väl 5:an "Torp" är nog skyltat... kolla på kartan så ser du var den stannar (samma adress som jag gav innan)

Jag tror säkert det är någon mer som kommer åka vagnen.. och vi kommer hämta upp alla som behöver hämtas nere vid hållplatsen.. är en ganska dryg backe att gå upp för...

Ja kommer. Tar mig ut till den stationen. Om jag kan lyckas gissa rätt på vilken det är. Bra att det är just den 1-2 sept. Jag flyttar den 4 och så har jag fått lön så jag kan handla ett nytt objektiv och batteri. Ska även kolla lite på stativ. Skulle vara bra att ha ett.

Ser fram emot det

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR

13. Jens Molander ?
14. Hampus Lundgren ?
15. Lasse Lundgren ?
16. Janne Myhre ?
17. Johanna Almgren ?
18. Annette Wendel ?
19. Theresia Höglund ?
20. Christian Sandberg ?
21. Henrik Mörck - KLAR
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

OBS! Kopiera alltid med texten nedan

Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
13. Henrik Mörck - KLAR

14. Hampus Lundgren ?
15. Lasse Lundgren ?
16. Janne Myhre ?
17. Johanna Almgren ?
18. Annette Wendel ?
19. Theresia Höglund ?
20. Christian Sandberg ?
21. Jens Moöander ?
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Trevligt Henrik!
Börjar arta sig nu... men vi har fortfarande 8 osäkra personer!!! Kolla igenom er fantastisk stora filofax nu och bestäm er!

HenrikMorck skrev:
bor vid vågmästareplatsen. vilken vagn går till delsjön?

Henrik, så är det jätteenkelt för dig. Du skall åka 5:an spårvagn (röd) den stannar på Vågmästarplatsen. Det skall stå Torp på vagnen, då åker du åt rätt håll.

Hällplatsen du skall gå av heter Töpelsgatan och för att göra dig beredd när den kommer så är det hållplatsen efter Bögatan.

Så inga byten och eller något annat sådant krångel.

Stockholm fick ihop 18 st deltagare tillslut på deras 24h fototräff, vore roligt om Göteborg kom upp u liknande siffror :)

13 st just nu :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar