Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Hampus, ska du ta med ditt 50 1,8 objektiv? ruskigt sugen o testa det... provade lite lätt inne på Scandinavian Photo, men jag hann inte testadet så mycket... knäptpe en bild som ajg blev ruggigt impad av...

Kalle Bexelius (Kalle_B) skrev:
Hampus, ska du ta med ditt 50 1,8 objektiv? ruskigt sugen o testa det... provade lite lätt inne på Scandinavian Photo, men jag hann inte testadet så mycket... knäptpe en bild som ajg blev ruggigt impad av...
Det kan jag väl göra...för din skull.

Delsjö-odjur låter ju jättespännande! Ett uppdrag kan ju vara att fånga den.. ;-)

Jag har förresten också ett tält.. måste kolla upp så inga pinnar & piggar rymt bara..

Jag är tillbaka efter en lång och skön båtsemester. Tog väl bara 30 minuter att läsa igenom tråden sedan sist... =)
Jag är fortfarande på, har ett tvåmanstält som jag antagligen sover ensam i, jag känner er inte _så_ väl än... All heder åt Kalle som lägger ner tid på detta projekt!

Ja du ser.. det är straffet när man är ute o semestrar.. man får läsa många trådar!

somliga straffar gud fort!

Fyyyyy!

Ziesta skrev:
Delsjö-odjur låter ju jättespännande! Ett uppdrag kan ju vara att fånga den.. ;-)

Jag har förresten också ett tält.. måste kolla upp så inga pinnar & piggar rymt bara..

Ja visst låter det spännande, kalle B kanske har med ett tema där odjuret skall fångas på bild?
Får se vad våran tävlingsledare hittar på ;-)

m.bucht skrev:
Ja visst låter det spännande, kalle B kanske har med ett tema där odjuret skall fångas på bild?
Får se vad våran tävlingsledare hittar på ;-)

Hi, hi.. då lär väl bara jag lyckas att fånga den på bild eftersom jag skulle gå först till baslägret och skrämma bort delsjö-odjuret

Vi pratar så mycket i tråden så dessa listor försvinner i mängden :) Men här har vi ialla fall den senaste listan på intresserade.

Alla Ni som vill vara med skriv in er här!

OBS! Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.Janne Myhre
16.
17.
18.
19.
20

Alla Ni som vill vara med skriv in er här!

OBS! Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht
15.Janne Myhre
16.
17.
18.
19.
20

Gersemi skrev:
1. Kalle Bexelius - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15.Janne Myhre
16.
17.
18.
19.
20

1. Kalle Bexelius - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15.Janne Myhre
16.
17.
18.
19.
20

Det översta stycket som börjar med "OBS!" Låte det alltid vara med så att folk som ser detta förstår vad det betyder :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar