ANNONS
Annons

Vad har ni gjort?

Produkter
(logga in för att koppla)
Verkligen snygg bild, Elis! Gillar inte bara linjerna utan även färgtonen.
Beklagar att jag inte kunde komma loss. Ser fram emot flera bilder!
//A

Håller med Anders om färgerna också. Den är skitsnygg i övrigt med, men kompositionerna och linjerna "gör den" till något extra även om annat också är bra.

Orkar inte kolla många i kväll. Vet inte hur jag burit mig åt men jag har så megamycket info i många att jag får dra ner dem till 40 i save for web för att få hit dem. Inte kul, men en som täcker många wfsare om än nedsuddade. Sorry alla ev. "linslöss" för skärpedjupet (det minskade iaf ner infon i bilden så jag lyckades få upp den;))

Bilagor

• wfs1.jpg
    wfs1.jpg
    43 KB · Visningar: 90
Undrar om det är Calle eller vattnet som gör filen stooor.. Drog ner kvaliten mer än lovligt och nu ger jag upp för i kväll. Fler en annan dag.

Bilagor

• calle.jpg
    calle.jpg
    44.5 KB · Visningar: 94
Jättetrevlig dag ute hos dig igår, Lotta!

Blev inte så många bra bilder, men lägger tillsvidare upp tre stycken, kanske kommer det någon mer lite senare idag.

Bilagor

• glitter liten.jpg
    glitter liten.jpg
    58 KB · Visningar: 84
Larsdotter skrev:
Ser ut som ni hade en trevlig dag!
Nästa gång får ni faktiskt rätta er efter mina tider, jag vill ju också va me!
Jag ville också att du skulle vara med. Sade det till mamma men det hjälpte inte..

En bild från klippkanten. Till den lånade jag mammas bönkudde.

Bilagor

• pontus400.jpg
    pontus400.jpg
    43.9 KB · Visningar: 73
Jag hade jätte trevligt i går, och det var fina bilder ni har laddat upp här, kul och se vad olika bilder olika fotografer tar på samma plats.
/Calle

Bilagor

• dsc_4383.jpg
    dsc_4383.jpg
    56.5 KB · Visningar: 64
pontuselofsson skrev:
Jag ville också att du skulle vara med. Sade det till mamma men det hjälpte inte..

En bild från klippkanten. Till den lånade jag mammas bönkudde.

Tycker att du ska ta med dig mamma och komma och dricka saft hemma hos mej nån dag istället:)

Vad duktig du är på att fota! Snart kan väl mamma sluta jobba så tar du över istället:)

Tjena allihop!

Vilka bilder! Särskilt klockan tycker jag om. Och huset. Och flötet. Har själv haft semester från forumet men är nu tillbaka i Karlstad och ska hålla ögonen öppna för nya träffar och grejer.

-Martin

Visst hittade jag fram! =) Efter att ha besökt en annan stuga först då såklart. he he...
Bildbevis:

Bilagor

• lottahans_2574.jpg
    lottahans_2574.jpg
    47 KB · Visningar: 119
Förra inlägget var förstås inget bildbevis på stugan, utan att det verkligen var personer från WFS som jag lyckats knäppa bilder på!

Bilagor

• olof_2586.jpg
    olof_2586.jpg
    34.2 KB · Visningar: 115
Den här blev tyvärr inte skarp alls, jag har för bråttom ibland, men för forumet tänkte jag att den duger.

Bilagor

• pontuscalle_2599.jpg
    pontuscalle_2599.jpg
    38.8 KB · Visningar: 116
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar