Glöm förra vägbeskrivningen!
Det är tyvärr inte första gången jag har problem med höger och vänster. En resegrupp fick utstå en hemsk guidning en gång i tiden (de skrattade sådär taskigt åt mig och lärde sig se åt det hållet jag inte sade) och jag lovade mig själv att bättra mig då. Fast sedan slutade jag reseleda istället
Nu var det bara ett fel iaf.
Fetar rättningen i texten. (Det var för sent att redigera förra men kör INTE efter den alltså.)
Denna gäller
Alltså, från E18 tar man av vid Skutbergsmotet (efter Bergvik från Karlstadshållet sett, samma avfart som mot Kongsvinger men ta mot skutberget till
vänster i stället där nere i stället för mot Kongsvinger.)
Kör alltså mot skutberget men inte ända fram till campingen utan ta av på Bomstadvägen (första till höger innan campingen)
Några hundra meter fram på den finns en stor ful gul skylt med blå text om Bomstadsbadet samt en väg in mot Caravan club och campingen på Skutberget. Där finns också en lada som numer är verkstad. Precis mitt emot ladan, skylten och vägen mot campingen går en barrig körbar stig in i skogen till höger. Den korsar elljuspåret och ca 100m rakt fram ligger stugan.
En röd med vita knutar på bergstomt (fortfarande i behov av ommålning..)
Min morfar var träskulptör så på bergen finns en del trädprylar. Såna har inga grannar och förresten finns inte många stugor att förväxla med eftersom det är den första ni kommer till iaf
Låter lätt som en plätt att hitta va?
Skulle det köra sig kan ni ringa på min mobil. 070-975 40 52