Picture
Aktiv medlem
Larsdotter skrev:
Dålig tid, jag hinner inte komma
Hör med Lotta om du inte kan komma lite tidigare? Hon var lite inne på det i alla fall när jag pratade med henne, för vi var medvetna om att tiden blev rätt dålig för dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Larsdotter skrev:
Dålig tid, jag hinner inte komma
Aj, bussar går gott om det sommartid men Karlstadbuss verkar tycka sommaren är slut nu ser det ut som..trashmasta skrev:
skutberget, där har jag ju faktiskt vart någon gång... men hur kommer man dit? Är det så att det går bussar från centrum? eller blir det låångt att gå då?
bil vart det dåligt med
trashmasta skrev:
skutberget, där har jag ju faktiskt vart någon gång... men hur kommer man dit? Är det så att det går bussar från centrum? eller blir det låångt att gå då?
bil vart det dåligt med
murdoc skrev:
Min bil har fått spatt och spader (låter högt och genomskärande när man svänger vänster =) så om du har plats i bilen Hans, så hänger jag gärna på.
Vill bara passa på att nämna att Perry Data i Arvika har rea på 256MB CompactFlash minnen, 249kr så om nån är intresserad så kan jag köpa med mig.
Men det kanske är för litet för de flesta?
WFS) (Picture skrev:
Svar skickat! Och Therese - nu har jag snott din guide... hehe... Fast jag tror att du fixar det. Jag hittade dit förra gången och det är superlätt bara man kommer av E18 på rätt ställe. Vill du kan du ju ställa bilen på Bomstadvägen tills vi kommer förbi runt 14.15-tiden så kan du haka på en som varit i Lottas sommarstuga förr!
Tes skrev:
Öhö...tack för den!
Vaddå Bomstadvägen!? Vilken E18?? Vart är jag på väg? Igenom, förbi...hrmm...jag vet faktiskt inte vilket håll Skutberget ligger. *rodnar* Jag brukar aldrig vara i Karlstad.
WFS) (Graylingman skrev:
Kanske Arvikafolket har plats med en gubbe till i bilen? Kortare för mig till Arvika än till Skutberget och så slipper jag ju i så fall bekymra mig om problemet att hitta...