ANNONS
Annons

Vad fick du för fotoprylar i julklapp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag fick batterigreppet "BG-E3" till min EOS 350D, fjärrutlösare "RS-60E3" samt en årsprenumeration på tidningen FOTO. Så det var en bra foto-julafton!

Det första jag gjorde var att springa in till datorn och lägga till dom nya prylarna i min kameraväska på Fotosidan... är man prylgalen så är man...

En kamerarem från disneyland av moster och en papperslapp av mamma som jag kan åka till Paris med i sommar för att ta kort på Snövit.

Pengar , som jag kommer spendera på film och godis mohahahuhu.
Sen fick jag en Crumplerväska för några veckor sedan som räknades som julklapp.
Mvh Ale

Till alla som fick strumpor vill jag bara säga ,
Upp med hakan , ni måste versatiliteten i strumpan.
Objektiväska någon ?
Eller kanske batterivärmare ?
Mvh Ale

Fick en otroligt häftig handgjord bok från bali. Papprena i boken är handgjorda av bambu. Ska användas som "gästbok" när jag bygger studio.

Fick inga fotoprylar i julklapp men det var ganska väntat. Destobättre var pengar som kan användas för att täcka inköpet av min egna julklapp som blev en Crumplerväska.

Fick ett paraply/stativpaket (kaffebrus billiga variant) av svärmor, en Nikon D200 av min mor (när den nu blir levererad, till våren ?) samt en LoweproMinitrekkerAW + en Apacer Steno CD311 (bärbar lagringsenhet) av mig själv...

Skall inte klaga...

Inga fotoprylar men väl en diskhandduk och en disksvamp som ser ut som dödskallar... kan användas till att diska så att jag inte får bakterier i magen > inget foto... så det kanske räknas ändå? ;)

Fick ett häftigt fotoalbum av kompisar i Botswana.
Albumet, med den speciella moderna sydafrikanska designen, är gjort av ekologiskt papper från Mapepa i Zimbabwe. Råmaterialet kommer från växter i naturen ("non-forest input") och till vissa sorter används bl a elefantspillning.

Bilagor

• 2005_12_25_d70-0002.jpg
    2005_12_25_d70-0002.jpg
    53 KB · Visningar: 667
Hade inte heller vart snäll nog så jag fick vara tomte åt kompisarnas dotter och köpa mina egna klappar. Blev lite fotorelaterat då det är något att frakta kameran med, beställde en BMW 535D...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar