Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad fick du för fotoprylar i julklapp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag fick en EF 24-105, ett bidrag till en kamera (det blir en MarkIIN) samt James Nachtweys bok "Inferno" (hemsk(t) bra)

Köpte en beg. Minolta 50/1.7 till mig själv & är sååå nöjd! Kom igår men jag hittade den inte i postlådan förrän idag, fin julklapp!

//Larsa

Fick boken SWEPH 2005 (Swedish Photographers 2005) som innehåller 91st svenska fotografers bästa bilder 2005. Mycket inspirerande :)

Fick The negative av Ansel Adams!

Nils – jag köpte en sån kamera i somras och har plåtat några rullar (tmax iso 100) med den. Eftersom man inte har så mycket val plåtade jag bara på, och det funkade fint. :) Ska nämnas att det var utomhus i soligt väder (för en gångs skull i den här staden..)

Inte ett dyft...
Inga icke foto relaterade paket heller.
Tomten missade min adress med ca en ziljon ljusår typ...

Fick ett stativ(NOKIA VT-95) tidigare i månaden av en fotointresserad jobbarkompis som han inte behövde.
Tack för det Thord. =)

Jag fick inte en enda foto pryl. Men däremot så har jag beställt ett 85mm objektiv till mig själv... när det väl kommer så kanske det kan ses som en försenad julklapp till mej själv....

"Photoshop LAB Color - The Canyon Conundrum and Other Adventures in the Most Powerful Colorspace" av Dan Margulis. Bläddrat lite i den och det ser väldigt spännande ut... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar