Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad fakturera för stulen bild till annons på tradera?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, det kan vara värre och det kan också vara trivialt. Nu ska vi väl kanske inte göra om den här tråden till en diskussion om trafikbrott, men att köra 10 km/h för fort kan vara rent trivialt ofarligt under rätt omständigheter, och alltså knappast platsa som något som man bör straffas hårt för.

Det kan förvisso även vara rent livsfarligt för andra trafikanter under andra omständigheter.

Inget bra jämförelseexempel, alltså.
 
Jaa och ända sättet att lära dom på är det hårda sättet.

Och gissar på att det är lika bra att göra sig av med 95% av alla företagen då. tror inte det är många som håller på alla regler frivilligt eller ofrivilligt.

Jag tycker att vi håller oss till det aktuella fallet så att vi inte trillar på ändan.
:)
 
Jag skulle kunna tänka mig att konkurrenten kanske trodde bilden var en sån där produktbild kommen från företaget som tillverkade kläderna, skulle det inte kunna va så? Då har de iofs gjort ett misstag men 48 000 tusen hallå vilket land vill ni leva i, Amerika? Samtal är väl alltid bäst att börja med, inte kanoner och samtala sen.
 
tror jag ska printa ut denna tråd o visa han som "lånade tre bilder " av mig
till sin katalog

så lär jag ju sedan ha råd med ny eller två d3x :-D

Kunde inte låta bli..

sluta bråka nu o gör något skoj istället.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.