Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad är ert drömprojekt..

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett drömprojekt jag har just nu (vilket antagligen kommer att bli verklighet, vet bara inte när) är att ta en serie nakenfoton på en av mina bästa vänner. Hon är ursprungligen från Sri-Lanka och är så där härligt chokladbrun.

Mitt drömprojekt

När jag är gammal och har slagit mig ned någonstans där jag trivs för att leva mina sista år så vill jag kunna ta fram fotoböcker jag gjort. Fotoböcker som ska innehålla fotografier på mig, människor som kommit och gått i mitt liv, platser jag varit på, saker jag upplevt och givetvis text till det. En serie böck om mitt liv helt enkelt. En serie böcker som andra sedan ska kunna läsa och titta i, för att känna igen sig, skratta, gråta, förundras över, förstå och lära sig av.

Förutsättningarna för en sådan serie är dock att jag lever ett händelserikt liv. Vilket jag verkligen hoppas att jag gör. För när jag är gammal och har slagit mig ned så ska jag banne mig inte ångra att jag aldrig gjode ditt och datt.

Jag skulle vilja resa härifrån Sverige till Kapstaden i Sydafrika i en Land-Rover.
Stanna till en vecka här, en månad där. Det får ta så lång tid det vill.
Lära känna människor, fotografera dem i deras vardag, hitta vackra platser med vanliga och ovanliga djur, alla årstider, alla väder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar