hanna_jorgens12
Medlem
När jag tittar runt bland fotograferna på fotosidan slås jag av vilken skillnad det är mellan en "amatör" och en "amatör". Vissa fotografer verkar i mitt tycke vara allt annat än just en amatör. Det finns de som tar mycket bättre bilder än de som på pappret är fotografer. De som kanske fotar skolklasser och aldrig fotar kreativa bilder...
Jag såg en bild där det var en tjej som blir attackerad av duschslangar. Bilden var superfixad i efterhand och såg väldigt häftig ut. Fotografen hade lagt in bilden i mjukstart-poolen. JAG som är en riktig nybörjare tycker inte riktigt att den personen också är en nybörjare. Den personen kanske är en hejare på photoshop Nä men skämt åtsido jag kan ge många många fler ex.
När blir man en "riktig" fotograf?
Är det någon som tycker som jag?
MVH Hanna
Jag såg en bild där det var en tjej som blir attackerad av duschslangar. Bilden var superfixad i efterhand och såg väldigt häftig ut. Fotografen hade lagt in bilden i mjukstart-poolen. JAG som är en riktig nybörjare tycker inte riktigt att den personen också är en nybörjare. Den personen kanske är en hejare på photoshop Nä men skämt åtsido jag kan ge många många fler ex.
När blir man en "riktig" fotograf?
Är det någon som tycker som jag?
MVH Hanna