Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vårgårda Naturfotofestival
- Trådstartare Gepe
- Start datum
xavslut
Avslutat medlemskap
madsen1 skrev:
Nä, jag skippar det . Är fortfarande riktigt sur för den galna finnens så kallade föreläsning för ... 2 år sedan?
Min vän Anders Roland kommer dock
*Nyfiken*
(jag var inte där då)
Nicklas77
Avslutat medlemskap
Adam Madsen (madsen1) skrev:
Nä, jag skippar det . Är fortfarande riktigt sur för den galna finnens så kallade föreläsning för ... 2 år sedan?
Är också väldigt nyfken vilken "galen finne" det var?? Jag var där då, men vet inte riktigt vem du menar.
/Nicklas
Terje skrev:
*Nyfiken*
(jag var inte där då)
Är också väldigt nyfken vilken "galen finne" det var?? Jag var där då, men vet inte riktigt vem du menar.
/Nicklas
madsen1
Aktiv medlem
Terje Hellesø (Terje) skrev
*Nyfiken*
(jag var inte där då)
---------------
/Nicklas
------------------------
Minns inte vad han hette, han var där med sin kollega och föreläste om Digitalfotografi. Det var samma år som Kenneth Friberg stod och svettades på scen
*Nyfiken*
(jag var inte där då)
---------------
/Nicklas
------------------------
Minns inte vad han hette, han var där med sin kollega och föreläste om Digitalfotografi. Det var samma år som Kenneth Friberg stod och svettades på scen
kpt
Aktiv medlem
Nicklas77 skrev:
Någon som vet om man kan köpa biljetter trots att tiden för biljettköp gått ut?
Vet att man kunde köpa på plats då jag var där för två år sen.
/Nicklas
Jag ringde Ulf, hans telnr finns mot slutet av:
http://www.vargardafotoklubb.se/festival/anm.htm
Det var inga problem att boka igår i alla fall.
brutusostling
Aktiv medlem
Galne finnen?
Hej,
jag har bara varit på Vårgårda en gång, och då bara över dagen, just för två år sedan. Kan den galne finnen vara någon av mina vänner Lauri eller Lassi? Förvisso är de nog båda litet galna, men måste man inte vara det för att hålla på med det här? Båda är fantastiskt duktiga fotografer för övrigt. Lauri visade fantastiska actionbilder med duvhök.
Jag kände dem inte då men hans föreläsning fick i alla fall mig att bli öppnare för det digitala och gå över ett halvår senare.
Bästa hälsningar
Brutus
Hej,
jag har bara varit på Vårgårda en gång, och då bara över dagen, just för två år sedan. Kan den galne finnen vara någon av mina vänner Lauri eller Lassi? Förvisso är de nog båda litet galna, men måste man inte vara det för att hålla på med det här? Båda är fantastiskt duktiga fotografer för övrigt. Lauri visade fantastiska actionbilder med duvhök.
Jag kände dem inte då men hans föreläsning fick i alla fall mig att bli öppnare för det digitala och gå över ett halvår senare.
Bästa hälsningar
Brutus
Nicklas77
Avslutat medlemskap
Re: Galne finnen?
Har faktist samma uppfattning om dom två "galna" finnarna.. har för mig att iaf den ena var väldigt rolig och att dom hade riktigt bra bilder.
/Nicklas
brutusostling skrev:
Hej,
Bästa hälsningar
Brutus
Har faktist samma uppfattning om dom två "galna" finnarna.. har för mig att iaf den ena var väldigt rolig och att dom hade riktigt bra bilder.
/Nicklas
madsen1
Aktiv medlem
Re: Galne finnen?
Precis så hette dom
Ja, väldigt duktiga fotografer. Men det sällskap jag åkte med uppfattade dem väligt oseriösa
Får se om jag åker nästa år.....
/Adam
brutusostling skrev:
Lauri eller Lassi?
Bästa hälsningar
Brutus
Precis så hette dom
Ja, väldigt duktiga fotografer. Men det sällskap jag åkte med uppfattade dem väligt oseriösa
Får se om jag åker nästa år.....
/Adam
Arleklint
Aktiv medlem
Lassi Rautiainen - En duktig rovdjursfotograf
Kolla på Great Shots
Kolla på Great Shots
brutusostling
Aktiv medlem
Intressant på Vårgårda är ju också tävlingarna. Kanske ska man inte spekulera men jag hoppas att vi får se Terje som vinnare av priset Årets nordiska naturfotograf -- det vore välförtjänt, få har varit mer nyskapande.