Annons

Vårgårda Naturfotofestival

Produkter
(logga in för att koppla)
Nä, jag skippar det . Är fortfarande riktigt sur för den galna finnens så kallade föreläsning för ... 2 år sedan?

Min vän Anders Roland kommer dock :)

Adam Madsen (madsen1) skrev:
Nä, jag skippar det . Är fortfarande riktigt sur för den galna finnens så kallade föreläsning för ... 2 år sedan?

Terje skrev:
*Nyfiken*
(jag var inte där då)

Är också väldigt nyfken vilken "galen finne" det var?? Jag var där då, men vet inte riktigt vem du menar.

/Nicklas

Terje Hellesø (Terje) skrev
*Nyfiken*
(jag var inte där då)
---------------
Är också väldigt nyfken vilken "galen finne" det var?? Jag var där då, men vet inte riktigt vem du menar.

/Nicklas
------------------------

Minns inte vad han hette, han var där med sin kollega och föreläste om Digitalfotografi. Det var samma år som Kenneth Friberg stod och svettades på scen :D

Jag är där på lördag. Det blir faktiskt första besöket någonsin, trots att jag bara har 7 mil att åka. Skoj ska det bli!

Någon som vet om man kan köpa biljetter trots att tiden för biljettköp gått ut?

Vet att man kunde köpa på plats då jag var där för två år sen.

/Nicklas

Kanske kommer på lördag (beror på hur förkylningen utvecklar sig), är ju medlem så jag borde väl gå.

Galne finnen?

Hej,

jag har bara varit på Vårgårda en gång, och då bara över dagen, just för två år sedan. Kan den galne finnen vara någon av mina vänner Lauri eller Lassi? Förvisso är de nog båda litet galna, men måste man inte vara det för att hålla på med det här? Båda är fantastiskt duktiga fotografer för övrigt. Lauri visade fantastiska actionbilder med duvhök.

Jag kände dem inte då men hans föreläsning fick i alla fall mig att bli öppnare för det digitala och gå över ett halvår senare.

Bästa hälsningar

Brutus

Re: Galne finnen?

brutusostling skrev:
Hej,

jag har bara varit på Vårgårda en gång, och då bara över dagen, just för två år sedan. Kan den galne finnen vara någon av mina vänner Lauri eller Lassi? Förvisso är de nog båda litet galna, men måste man inte vara det för att hålla på med det här? Båda är fantastiskt duktiga fotografer för övrigt. Lauri visade fantastiska actionbilder med duvhök.

Jag kände dem inte då men hans föreläsning fick i alla fall mig att bli öppnare för det digitala och gå över ett halvår senare.

Bästa hälsningar

Brutus

Har faktist samma uppfattning om dom två "galna" finnarna.. har för mig att iaf den ena var väldigt rolig och att dom hade riktigt bra bilder.

/Nicklas

Re: Galne finnen?

brutusostling skrev:
Lauri eller Lassi?
Bästa hälsningar

Brutus

Precis så hette dom :)

Ja, väldigt duktiga fotografer. Men det sällskap jag åkte med uppfattade dem väligt oseriösa

Får se om jag åker nästa år.....

/Adam

Intressant på Vårgårda är ju också tävlingarna. Kanske ska man inte spekulera men jag hoppas att vi får se Terje som vinnare av priset Årets nordiska naturfotograf -- det vore välförtjänt, få har varit mer nyskapande.

Måste nog göra dig besviken Brutus. Jag vann inte i år heller... ;)

Det kanske blir du, med din fantastiske fågelbok i bagaget! Stort grattis! Vi ses väl där, så att du kan sätta en "kråka" i den? :))

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar