Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Våra bilder på photo.box.sk - hur gick det till?

Produkter
(logga in för att koppla)

Stuga

Aktiv medlem
Jag råkade hitta mina bilder på ett för mig helt okänt ställe www.photo.box.sk

Det var inget som jag aktivt valt och där låg dessutom en del information som var identisk med min info på FS portfolio. Mycket märkligt. Klickade runt lite och såg snabbt ett par välkända namn från Fotosidan.

Hur har vi hamnat där?

Jag känner inte att jag jättegärna vill exponera mina bilder där, intill länkar till saker som jag inte alls sympatiserar med.

Känner red eller någon annan till vad som hänt?

/Tomas

Ingen aning...

Kan du skicka mig länkar till bilder och info du ser kommer från Fotosidan? Jag hittar inget vid en första anblick.

Klart lattjo...

Det är väl enklast att ni som finner era alster där frågar dem hur det gått till. Det verkar inte kopierat rakt av på något automatiskt sätt, någon har lagt ner lite jobb på att lyfta i bilder och information där - bilder är i annan storlek än på FS tex.

JA visst ser det lite mysko ut det hela. Informationen som jag tänkte på var väl närmast utrustning och kontaktinfo, mail osv...
Kanske nån som ville vara lite snäll :)
/Tomas

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto