Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

vågar man köpa från den här affären?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett antal länkar som inte finns. I övrigt allmänt oseriös utformning av sidan. Superlåga priser. Undermåligt språk. Slutligen - betalning genom Western Union eller till en privatpersons bankkonto. Nej, det där var nog den läskigaste/lustigaste "webshopen" jag sett.

näe

Skulle nog inte lita på en affär som bara har en hotmail-adress och msn.
Går heller inte betala genom Pay-Pal fast deras logga finns på sidan, så nog verkar det lite skumt alltid.
Kollar man namnen på bilderna så kommer dom från en annan "affär" med exakt likadana prylar och priser.
http://www.elec-eachnet.com

Senast ändrad:
Det bästa är väl ändå bilderna som visar vilket stort lager de har och hur deras omfattande kontorslandskap ser ut ("About us"). Man undrar var de bilderna egentligen kommer ifrån. Låt mig citera från samma sida: "The quality of our products is the best, our service is perfect, and our price is the best, the speed of our shipping is very fast. Our belief: credit is the first, customers are our god."

Om du har för mycket penger: ge den till cancerfonden eller liknande! Den här offerten är tydligen den mest oseriösa som jag har sett på webben. Money transfer via Western Union? Precis detta varnas för på t.ex ebay - penger gå bort, ingen vet vad händer sen...

BMW K 1200S "New" 1900 euro !

Ha ha ha... dom som går på det där får skylla sig själv.

/kent

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar