Annons

uttråkad...

Produkter
(logga in för att koppla)

Med träd till höger?


  • Totala väljare
    24

Pollock

Aktiv medlem
Okej! Jag erkänner, jag är grymt uttråkad och har tenta på måndag. Så jag har redigerat lite... Jag skulle vilja ha ert tycke, bör bilden ha trädet till höger eller inte? Och är det något mer jag kan göra för att förbättra bilden i CS4?

Mvh
 

Bilagor

  • fåglar utan träd_2.jpg
    fåglar utan träd_2.jpg
    97.5 KB · Visningar: 392
  • fåglar utan träd utan få tillbaka träd_2.jpg
    fåglar utan träd utan få tillbaka träd_2.jpg
    97.4 KB · Visningar: 375
huset

Okej! Jag erkänner, jag är grymt uttråkad och har tenta på måndag. Så jag har redigerat lite... Jag skulle vilja ha ert tycke, bör bilden ha trädet till höger eller inte? Och är det något mer jag kan göra för att förbättra bilden i CS4?

Mvh

Tjaa..huset verkar luta lite så...men om du ska räta upp det, då måste du ju croppa, och då måste du ändå skära bort trädet....
 
Tjaa..huset verkar luta lite så...men om du ska räta upp det, då måste du ju croppa, och då måste du ändå skära bort trädet....

Hmm... sant. (anvander ett hollandskt tanegenbord). Problemet ar om jag beskar so forsvinner huset mer eller mindre.... samtidigt som grunden ocsko faller bort. tycker du att jag ar tvungen att gora huset rakare?


Mvh
 
Jag gjorde huset rakare lite snabbt i office pic manager (ar p[ bibliotektet). Blev det verkligen battre?
 

Bilagor

  • f%E5glar%20utan%20tr%E4d%20utan%20f%E5%20tillbaka%20tr%E4d_2.jpg
    f%E5glar%20utan%20tr%E4d%20utan%20f%E5%20tillbaka%20tr%E4d_2.jpg
    48.9 KB · Visningar: 257
*så nu rätade jag til huset utan att klippa i underkanten. tack för rådet!

något mer jag kan göra med bilden?
 

Bilagor

  • fåglar utan träd_3.jpg
    fåglar utan träd_3.jpg
    98.4 KB · Visningar: 181
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.