Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

utställningslokal i stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

katarina_87

Medlem
hej! jag går en fotoutbildning på broby grafiska och till våren ska jag och min klass ha utställning i stockholm. och vi är på jakt efter en lokal att ställa ut i. Är det någon som vet en lokal där man kan ställa ut 17 elever? /katarina
 
Har just nu ett projektarbete som ska ställas ut på LAVA, kulturhuset. Kolla med kulturhuset och LAVA, är alltså min spontana tanke.
 
Tyvärr tror jag dock att ni är ute lite sent. Stor efterfrågan har jag fått för mig. Men det kan vara värt ett försök!
 
KG52 kanske, men det är väl kanske i senaste laget. Ikon är för litet och Galleri Kontrast kan nog bli svårt.

Finns ett till men som jag just nu tappat namnet på.

/Maverick
 
Fast konstfack ligger ju i världen ende, med stockholmska mått mätt. Fast de kanske har nån lokal i city också...

/Maverick
 
ok, jag har skickat mail till konstfack, får se vad dom säger. Vi har faktiskt redan plats på KG52, men kände att det vore kul att fortsätta ha vår utställning på en till plats eftersom vi har jobbat så hårt...men tack för alla tips! och just det, vi kontaktade lava också, det kanske går vägen!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.