Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Uppsala
- Trådstartare l-malmqvist
- Start datum
goranlin
Aktiv medlem
dlindahl skrev:
Rätt! och mycket vackrare bild.
staffettpinnen lämnas här med över till Göran.
/daniel
Här kommer nästa bild. Dagsfärsk!
Bilagor
Eliass
Ny medlem
goranlin skrev:
Här kommer nästa bild. Dagsfärsk!
Behöver ni ledtråd till den lätta bilden?
goranlin
Aktiv medlem
Re: Nix
Visst är det samma ställe. Numera en del av Upplandsmuséet. Förr satt jag ibland där och läste de tidskrifter som Dag Hammarskjöld-biblioteket hade i sina hyllor en trappa ovanför. Fin utsikt!
dlindahl skrev:
Jag satt just och beskar den.
Visst är det samma ställe. Numera en del av Upplandsmuséet. Förr satt jag ibland där och läste de tidskrifter som Dag Hammarskjöld-biblioteket hade i sina hyllor en trappa ovanför. Fin utsikt!
k-oskarina
Aktiv medlem
Hm, trodde att jag såg detta igår...kikandes genom en bilruta. Kanske inte rätt... kameran måste vara med fr.o.m nu. ;-)
k-oskarina
Aktiv medlem
...hm, min hastighet är inte mycket att skryta med. Snubblar nästan över mig själv...även om jag smyger fram. Du hinner nog före Anna, men...
ta det försiktigt du med.
Detta är en lek...nej kanske inte, lite allvar faktiskt, men helst inte blodigt. Jag försöker marknadsföra tråden till folk...hoppas att ni också gör detta.
ta det försiktigt du med.
Detta är en lek...nej kanske inte, lite allvar faktiskt, men helst inte blodigt. Jag försöker marknadsföra tråden till folk...hoppas att ni också gör detta.
k-oskarina
Aktiv medlem
Daniel, kanske du skall vänta med en ledtråd...skall vi invänta Bengt, tro. Ibland kanske en bild kan få ligga lite längre...huvudsaken att det är spänning i luften.
Vad tycker ni andra utmanare...förresten en del kanske har sportlov...
Vad tycker ni andra utmanare...förresten en del kanske har sportlov...
k-oskarina
Aktiv medlem
Jag säger i alla fall Grattis, Niclas!!!!
Söderlund
Aktiv medlem
Vill ni veta det också?goranlin skrev:
Var?
Jag vet inte vad huset hetet men det är på Stora Torget.
O'Connor's och en Te-butik, i den hörnan, högst upp.