Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Nix

dlindahl skrev:
Jag satt just och beskar den.

Visst är det samma ställe. Numera en del av Upplandsmuséet. Förr satt jag ibland där och läste de tidskrifter som Dag Hammarskjöld-biblioteket hade i sina hyllor en trappa ovanför. Fin utsikt!
 
Då kommer mitt bidrag

Lycka till /daniel
P.S. jag tror inte denna är tagen förut D.S.
 

Bilagor

  • dscf2166.jpg
    dscf2166.jpg
    16.9 KB · Visningar: 392
Jag har funderat...

och har några ställen på lut..., så helt klart, kameran måste med när jag är ute och vandrar härnäst. Vi får väl se vem som hinner först!
 
...hm, min hastighet är inte mycket att skryta med. Snubblar nästan över mig själv...även om jag smyger fram. Du hinner nog före Anna, men...
ta det försiktigt du med.
Detta är en lek...nej kanske inte, lite allvar faktiskt, men helst inte blodigt. Jag försöker marknadsföra tråden till folk...hoppas att ni också gör detta. :)
 
Äsch, mer än en vecka innan jag är i Uppsala igen, hinner säker bli löst innan dess, jag som tror mig veta var det är...:(
 
Daniel, kanske du skall vänta med en ledtråd...skall vi invänta Bengt, tro. Ibland kanske en bild kan få ligga lite längre...huvudsaken att det är spänning i luften.
Vad tycker ni andra utmanare...förresten en del kanske har sportlov...
 
Ser att jag har missat perspektivet ganska rejält men men, vi få rväl se vad domaren säger.. :)
 

Bilagor

  • _mg_0021.jpg
    _mg_0021.jpg
    23 KB · Visningar: 235
Va bra.. =)
Kanske blir väldigt enkelt det här men det skall väl ibland vara det också. =)
 

Bilagor

  • ny.jpg
    ny.jpg
    26.7 KB · Visningar: 222
Räknas denna...

Inte riktigt samma beskärning men definitivt samma rulltrappa (tror jag...)
 

Bilagor

  • bild-1.jpg
    bild-1.jpg
    43.1 KB · Visningar: 173
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.