Annons

Utmaning - Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Va kul att tråden gjort en nystart. Har inte riktig haft tid att engagera mig pga jobb och flytt men ändå fökjt tråden. Nu när jag snart är uppsalabo på heltid ökar möjligheten drastiskt att leverera bilder i tråden.

Ska bli kul att följa trådens fortsättning. Tyvärr är jag i Jämtland över påsk och nästa vecka annars hade bildsvar levererats pro pronto, en ganska enkel nystart men det är kanske melodin för att få fler deltagare.

Mvh/Bengt
 
En uppvaknande deltagare...

...som gärna vill vara med igen, med samma regler som förut. Det är kul när man är igång och tävlar.

Ut och fota alltså ska jag...

/Anna
 
Re: En uppvaknande deltagare...

Luanna skrev:
...som gärna vill vara med igen, med samma regler som förut. Det är kul när man är igång och tävlar.

Ut och fota alltså ska jag...

/Anna

Så bra, Anna, och godmorgon förresten...00.54 det var verkligen en tidig morgon.
Tänkte också ge mig ut...men tror du springer snabbare... nu skall vi sätta fart... eftersom Percy försöker väcka oss alla...
 
Misströsta inte, Percy...
jag tror att det ganska snart
händer något i bildväg...
men usch så ruggigt och blåsigt det är idag...
 
Gottsunda skrev:
Hej
Jo jag sitter och hoppas att de ska vakna till igen ;)

Du kan väl ta en extra kopp kaffe, en tidning, en bok, musik eller film... eller rulla runt på FS bara. Då springer tiden iväg...men på ett trevligt sätt... ;-)
Hur var det, har du varit ner och tittat på vår
medlemsutställning UFS?
 
Ne tyvärr. Jag har ju många barn och en av dom (monalie) som är 2,5 år har ju varit sjuk sedan hon föddes och hon hade en dålig period då jag tänkte åka ner så jag kom inte ifrån:(

Mvh/Björkman
 
Låter tufft, Percy.
Om du har chans någon annan gång så återstår 4 tillfällen...kika in på UFS hemsidan.
/Ulla
 
Den första gröna bilden är i nutid. Jag fick lov att gå riktigt långt upp i backen för att få med björkstammen till höger i bild...inte helt lätt gräset var också högt. Lägger även in en bild utan björk och grönska. Sen gäller det att jag får ett godkännande också. ;-)
 

Bilagor

  • utmaningp6040204.jpg
    utmaningp6040204.jpg
    95.4 KB · Visningar: 198
k-oskarina skrev:
Den första gröna bilden är i nutid. Jag fick lov att gå riktigt långt upp i backen för att få med björkstammen till höger i bild...inte helt lätt gräset var också högt. Lägger även in en bild utan björk och grönska. Sen gäller det att jag får ett godkännande också. ;-)

Nu väntar vi på Ullas bild. Jag har köpt en kameramobil och cykelturer fläktar skönt!
 
goranlin skrev:
Nu väntar vi på Ullas bild. Jag har köpt en kameramobil och cykelturer fläktar skönt!

Så kul, nu börjar det röra sig här. Vi skall sätta fart på marknadsföringen i denna härliga utmaningstråd. Alldeles snart kommer min bild...men är just i färd med att plocka in ca 60 bilder på ViktoriaTolstoy och Uppsala Storband.
Både batterierna och minneskortet tog slut under kvällen...men var helgarderad...har åkt på smällar tidigare. hej på en stund/ulla
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.