Annons

Utmaning - Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
Tror det heter vedyxa. Är det dags för en ledtråd? trodde denna skulle vara enkel, eller är alla på semster?
 
Hej,
jag smyger in lite lätt...har letat den gröna
vackra byggnaden men ordningen bland mina bilder är inte perfekt och mitt tålamod är kort...
har alltså en del bilder...har ung denna bild som album-bild i min portfolio.
Om denna inte godkänns så hoppar jag in senare...
hälsar
/Ulla
 
jaja
så tryckte jag alltför lätt och bilden kom inte med...nytt försök
 

Bilagor

  • vaksalakonturer1xx.jpg
    vaksalakonturer1xx.jpg
    39.1 KB · Visningar: 223
Ajaj...nu fastnade ruljansen. Jag har själv inte varit i närheten av Vaksalaskolan men kan bli om ingen annan hinner före. Är tillåtet förstås, jag har absolut inte första-tjing.
Är i Göteborg f.n ............. fotar förstås.
/Ulla
 
Jonas du har tagit en riktigt häftig bild av skolan. Har själv gjort ett eller flera försök i dag. Men gräset eller klövern var våt så jag ville inte lägga mig ner. Att böja mig helt tillräckligt fungerade inte. :-(
Som synes blev inte bilden perfekt...men rätt byggnad i alla fall.
Lägger in eller ut 2 bilder, en till lagning, inte tillagning.
 
Hm, har jag haft en digitalkamera med bättre eller svängbar skärm då har jag fått till bilden bättre, men...
tror inte jag inväntar något godkännande utan letar mig ut på stan och för att fånga något att lägga ut senare idag.
Är det okej? ;-)
 
Jag fortsätter...alla i denna tråd verkar vara på platser helt fria från datorer.

Nu lägger jag ut en bild till er...
kan vara alltför lätt, men...

Njut därute i grönskan eller i
storstadsdjungeln någonstans.

hälsar Ulla
 

Bilagor

  • utmaning30juli07.jpg
    utmaning30juli07.jpg
    25.8 KB · Visningar: 251
inte en människa synlig här...i alla fall inte någon med en kamera. Jag väntar...
om nu inte bilden är helt lätt... så kan jag göra den lättare...
 
Trodde jag visste först men gick bet.
Min första idé på vart det kan vara har seglat upp igen så jag ska kolla upp det i helgen. Det ska ju gärna få vara lite klurigt...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.