Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning Enköping
- Trådstartare erro.se
- Start datum
ND300
Avslutat medlemskap
Jag undrar om det inte är bättre att man gissar var en bild är tagen och den som gissar rätt får då lägga upp en ny bild?
Personligen tycket jag det känns lite jobbigt att behöva ta sig till en plats för att ta kort för sedan lägga upp liknande bild för sedan lägga upp en annan ny. Tror dessutom det skulle vara livligare i trådarna.
Många vet kanske var många av bilderna är tagna men som kanske inte kan vara med i leken pga att man kanske inte orkar eller har tid med att ta sig dit där en bild är taget.
Personligen tycket jag det känns lite jobbigt att behöva ta sig till en plats för att ta kort för sedan lägga upp liknande bild för sedan lägga upp en annan ny. Tror dessutom det skulle vara livligare i trådarna.
Många vet kanske var många av bilderna är tagna men som kanske inte kan vara med i leken pga att man kanske inte orkar eller har tid med att ta sig dit där en bild är taget.
erro.se
Aktiv medlem
Jag tycker nog svaret ska vara i form av en bild. Enköping är inte så stort... plus att detta är ett foto- och bildforum.
Dessutom behöver det ju inte vara exakt "samma" bild. Det kanske inte framgick av trådstarten? Det viktiga är ju att det är rätt motiv, däremot får det gärna vara din egen tolkning av motivet. Så som jag gör i mina svar, jag tar ju inte exakt samma bild som den som postat utmaningen. Jag tycker det är kul att se andras bilder helt enkelt.
Vill man bara gissa platsen så finns ju redan tråden "Gissa platsen".
Dessutom behöver det ju inte vara exakt "samma" bild. Det kanske inte framgick av trådstarten? Det viktiga är ju att det är rätt motiv, däremot får det gärna vara din egen tolkning av motivet. Så som jag gör i mina svar, jag tar ju inte exakt samma bild som den som postat utmaningen. Jag tycker det är kul att se andras bilder helt enkelt.
ND300
Avslutat medlemskap
Jag tycker nog svaret ska vara i form av en bild. Enköping är inte så stort... plus att detta är ett foto- och bildforum.
OK sorry. Hade en idé bara då jag själv har en del bilder från Enköping som man skulle kunna bjucka på men mindre möjlighet att ta mig till diverse platser. Kände till exempel igen Paus-huset ganska direkt. Samt de där stenbollarna eller vad man ska säga.
Vilken tråd syftar du då på? Någon direktlänk du kan bjucka på?
erro.se
Aktiv medlem